×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Resident Manager / Hotel Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Qualifications:
- Minimum of 5 years operational management experience preferably in Hotel industry.
- Age not more than 45 years old with a strong understanding of hotel operations and administration to include, budgeting, forecasting, sales, pricing, revenue management and marketing.
- Ability to study, analyze and interpret complex activities and/or information in order to improve new practices or develop new approaches.
- Must have strong decision making skills.
- Must perform well under stress and be adaptable to changing work environments.
- Ability to communication at all levels.
- Ability to work effectively in a team environment and take initiative.
- Excellent organizational skills.
- English required, as well as other language skills according to the hotel needs.

รายละเอียดงาน

Key Responsibilities:

- Manage the operations of the hotel in order to maximize profitability and to ensure superior guest service and product quality.
- Develop, recommend, implement and manage the operational department?s annual and long-term goals.
- Ensure that all operations departments are maximizing revenue and profit potentials while minimizing costs.
- Manage operational expenses to stay within budget guidelines, as well as gather and report financial information to the CEO and Owning Company.
- Ensures optimal compliance with corporate focus audit.
- Evaluates changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary.
- Ensures guest and employee satisfaction, while maintaining market competitiveness and exceptional financial performance.
- Be an inspiration to all hotel staff to achieve levels of performance.
- Interacts in a positive way with all team members to ensure a luxury guest experience.

สวัสดิการ

สวัสดิการ (Benefits)
- เงินเดือน (Salary) + Service Charge
- ประกันสังคม (Social Security)
- ประกันกลุ่ม (Group Insurance)
- วันหยุดประจำปี (Annual Leave)
- Officer Check (OC)
- ที่พัก (Accommodation)
- โทรศัพท์+ซิมการ์ดประจำตำแหน่ง (Phone Allowance)
- ค่าซักรีด (Laundry)
- ที่จอดรถ (Car Park)

Service Charge

กรกฎาคม 2022 image
8,200.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Khun Weerayut email telephone

KALANAN Riverside Resort

17/55 ซอย สุขาประชาสรรค์ 2 บางพูด อำเภอปากเกร็ด นนทบุรี 11120 www.kalananriverside.com
ปิดรับสมัครแล้ว