ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1. Manage and fix the objectives of the Site Manager/ Chief Engineer/ Site Supervisors.
2. Supervise, control the performance of the operations performed on the sites under his responsibility in a view to ensure low cost and Customer satisfaction.
3. Monitor and support the Site Manager/ Chief Engineer/ Site Supervisors in his job responsibilities of organization, management, reporting, safety, housekeeping and training.
4. Provide technical guidance and initiate the improvement of the service [Corrective& Preventive Maintenance / Safety-Breakdowns / Complaints attendance / Spares ? Consumables Management / Repair service / Reporting].
1. Oversees his/her staff according to their of work.
2. Responsible to liaise with Customer Representative/Manager.
3. Responsible for supporting the Site Manager/ Chief Engineer/ Site Supervisors / Site Leader for ensure effective communication with the headquarters (HQ).
4. Responsible for supervision of operation site teams in accordance with the service provided in the contracts and following the operation of the Mobile Service coordination and onsite Maintenance activities.
1. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ (ผ่านทดลองงาน)
2. ประกันภัยกลุ่มและประกันสุขภาพ (ผ่านทดลองงาน)
3. ประกันสังคม
4. ค่าทันตกรรม (ผ่านทดลองงาน)
5. ชุดยูนิฟอร์ม
6. ซิมโทรศัพท์
7. ส่วนลดพนักงานสำหรับการซื้ออสังหาริมทรัพย์กับบริษัท
8. ทุนการศึกษาปริญญาโท (ตามเงื่อนไขของบริษัท)
9. ปรับประจำปี
10. โบนัสประจำปี
11. งานเลี้ยงบริษัท
12. ท่องเที่ยวประจำปี
13. ค่าช่วยเหลือตามวาระต่างๆ
14. สวัสดิการอื่นๆตามประกาศบริษัท
ไม่ข้อมูล
แฮมตัน โฮเทล แอนด์ เรสซิเดนซ์ แมเนจเม้นท์ จำกัด (สำนักงานใหญ่)
496 หมู่ 9 ซอยแบริ่ง 16 แขวงสำโรงเหนือ อำเภอเมืองสมุทรปราการ จังหวัดสมุทรปราการ