×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Front Office Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Sound experience as a front desk manager or similar.
- Good understanding of procedures and practices in the hospitality industry.
- Excellent written and verbal communication skills.
- Strong organizational and time management skills.
- The ability to provide top-class customer service.
- Good leadership and training abilities as well as works well with team.
- Ability to be flexible working hours, able to work long hours if needed, and work well under pressure.
- Good customers service minded.
- Special consideration for those with experiences in managing boutique hotel or luxury villa type property.

รายละเอียดงาน

Roles & Responsibilities:

- Supervise the day-to-day operations of front desks.
- Define and implement SOP for Front Office departments.
- Support HR manager for hiring and training staff.
- Trains, cross ?trains, and retrains all front office personnel.
- Direct and coordinates front desk activities including bookings, appointments, phone calls and emails.
- Tend to guests' feedback and questions and provide exceptional customer service.
- Troubleshoot emergencies.
- Maintain front desk office supplies and equipment.
- Manage budgets, records, and contracts.
- Conduct performance reviews with all departments.
- Prepare monthly reports, records and budget for the department.
- Ensure company?s policies and security requirements are met.
- Perform administrative duties such as filing and updating records among others, as needed.

สวัสดิการ

*Salary between 30k to 40k/month depends on experience and abilities.

*4 -6 days off a month depends on other arrangements/agreements.

*Access to the health benefits and facilities at Chivitr retreat (subject to availability).

*Staff Uniform, Public holiday after 119 days probation period.

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Chivitr Wellness Retreat

14/106 Rawai, Muang, Phuket 83130 chivitr.com
ปิดรับสมัครแล้ว