×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Human Resources Manager/Restaurant/Hotel/F&B only

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Bachelor?s degree in Human Resources, Business or related field preferred
Age between 27-35 years old only.
3 years? experience in a Human Resources Management and Development; preferably managing the multiple company identities.
Strong analytical skills and logical thought processes, with the ability to identify and resolve sensitive problems.
Proven effective collaboration with other teams to deliver a consistent staff experience.
Having a very good implementation and communication ability to all levels of the organization.
Good command in English and Thai.
Proficient with Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).
Ability to maintain a positive professional manner while working in a fast-paced environment with multiple projects, deadlines and timelines.
Positive attitude and positive contributor to the company culture and activities.
Organizational skills, Result-oriented, Flexible and Self-motivated.
Eager to learn new thing and embrace challenge

รายละเอียดงาน

Recruitment and Selection:

Develop and implement policies and processes to support recruitment, retention, and motivation of employee
Develop and implement recruitment strategy and objectives to provide competitive advantage and support, align with business strategy and objectives
Develop and implement high standards for recruitment, working with line managers to understand the need.
Work with recruitment agencies/ headhunters to give position briefs, identify and shortlist potential candidates, and participate in offer negotiation
Source candidates and apply rigorous selection methods to ensure we get the right people for both the required need and for the future
Manage the process to ensure to pro-active activities are in-place to ensure that sufficient internal and/ or external candidates are available to fill vacant positions
Conduct job analysis, job description, and selection/ the interview process
Manage the hiring process, job offer and on-boarding process
Maintains the work structure by updating job requirements and job descriptions for all positions.

สวัสดิการ

Compensation and Benefits

Ensure the accuracy of payroll, maintain and monitor monthly payroll report
Maintain the benefits plan
Coordinate, plan, and make bidding for medical staff benefit
Initiate and implement staff benefit to align with company directions
Maintain and monitor monthly staff leave record

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

SOHO HOSPITALITY CO.,LTD

75/36,75/37 อาคารโอเชี่ยนทาวเวอร์ 2 ชั้น 21 ซอยสุขุมวิท 19 (วัฒนา) ถนนสุขุมวิท 21 แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 sohohospitality.com
ปิดรับสมัครแล้ว