รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.04.2024 | Viewers 3,559
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor degree
- Strong analytical skills and at least 5 years experience in Loyalty Manager position
- Knowledge of software supporting sales and loyalty programs, Excel and PPT skills
- Good communication and interpersonal skills
- Ability to organize own work
- Strong analytical skills and at least 5 years experience in Loyalty Manager position
- Knowledge of software supporting sales and loyalty programs, Excel and PPT skills
- Good communication and interpersonal skills
- Ability to organize own work
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assist in day-to-day coordination and management of loyalty program operational activities.
- Monitor, control and manage the loyalty program operations to meet customer expectations and company goals.
- Liaise between Customer Service and Management to ensure smooth operations delivery.
- Coordinate and manage project tasks to ensure project delivery within allotted budget and timelines.
- Assist in the creation of training materials and facilitating training on the Loyalty program.
- Evaluate current operational performance and provide strategic plan for improvements.
- Provide direction and guidance to internal teams to achieve performance targets.
- Maintain clear and accurate operations documents/procedures for reference purposes
- Monitor, control and manage the loyalty program operations to meet customer expectations and company goals.
- Liaise between Customer Service and Management to ensure smooth operations delivery.
- Coordinate and manage project tasks to ensure project delivery within allotted budget and timelines.
- Assist in the creation of training materials and facilitating training on the Loyalty program.
- Evaluate current operational performance and provide strategic plan for improvements.
- Provide direction and guidance to internal teams to achieve performance targets.
- Maintain clear and accurate operations documents/procedures for reference purposes
Welfare
สวัสดิการ
- ปรับเงินเดือน / โบนัสประจำปี
- ประกันชีวิต / ประกันอุบัติเหตุ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ค่ารักษาพยาบาล
- ค่าทันตกรรม
- กองทุนเงินสะสม
- เซอร์วิส ชาร์จ
- สำนักงานปฏิบัติงาน วันจันทร์ - วันเสาร์ (เว้นเสาร์)
- ประกันชีวิต / ประกันอุบัติเหตุ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ค่ารักษาพยาบาล
- ค่าทันตกรรม
- กองทุนเงินสะสม
- เซอร์วิส ชาร์จ
- สำนักงานปฏิบัติงาน วันจันทร์ - วันเสาร์ (เว้นเสาร์)
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Kasemkij Company (ฝ่ายพัฒนาทรัพยากรมนุษย์)
120 ถ.สีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กรุงเทพฯ 10500
เว็บไซต์ : www.kasemkij.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
120 ถ.สีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กรุงเทพฯ 10500
เว็บไซต์ : www.kasemkij.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้