รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.01.2025 | Viewers 7,058
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum education of Bachelor degree in Hotel & Tourisms Management, Business Administration, Marketing or relevant discipline.
- Minimum 1-3 years- experienced in the sales and marketing in hotel business or related experience.
- Possess good market knowledge
- Result Oriented. Polished personal presentation with warm, Confident and hospitable personality.
- Have a positive attitude toward challenges and the drive to excel.
- Possess professional with excellent communication and interpersonal
- Strive for result (Success oriented, Data finder, Initiate/pro-active)
- Flexible to respond to a range of different work situations
- Have excellent communication skills in written and spoken English.
- Minimum 1-3 years- experienced in the sales and marketing in hotel business or related experience.
- Possess good market knowledge
- Result Oriented. Polished personal presentation with warm, Confident and hospitable personality.
- Have a positive attitude toward challenges and the drive to excel.
- Possess professional with excellent communication and interpersonal
- Strive for result (Success oriented, Data finder, Initiate/pro-active)
- Flexible to respond to a range of different work situations
- Have excellent communication skills in written and spoken English.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Answer client / bookers questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions.)
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Responsible for coordinating internally with the sales & marketing team.
- Generating reports, preparing proposals, collections details, coordinating with clients & suppliers.
- Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, banquet event orders, CVGR Letter).
- Coordinates necessary arrangements with vendors relating to sales.
- Assist sales team by managing schedules, filing important documents and communicating relevant information.
- Monitor, screen, respond to and distribute incoming communications.Design, upload, extract and maintain customer databases. File and retrieve documents and reference materials.
- Good communicate, liaise, and negotiate internally and externally using appropriate methods.
- Develop and maintain positive working relationships with others; listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Responsible for coordinating internally with the sales & marketing team.
- Generating reports, preparing proposals, collections details, coordinating with clients & suppliers.
- Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, banquet event orders, CVGR Letter).
- Coordinates necessary arrangements with vendors relating to sales.
- Assist sales team by managing schedules, filing important documents and communicating relevant information.
- Monitor, screen, respond to and distribute incoming communications.Design, upload, extract and maintain customer databases. File and retrieve documents and reference materials.
- Good communicate, liaise, and negotiate internally and externally using appropriate methods.
- Develop and maintain positive working relationships with others; listen and respond appropriately to the concerns of other employees.
Welfare
สวัสดิการ
-Social Security
-commission
-According to the company policy.
-commission
-According to the company policy.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ฝ่ายทรัพยากรบุคคล (-)
1643/4, 2nd Floor, Thai City Electric Building, New Petchburi Road, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok 10400 THAILAND
เว็บไซต์ : www.thegriffinhmc.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
1643/4, 2nd Floor, Thai City Electric Building, New Petchburi Road, Makkasan, Ratchathewi, Bangkok 10400 THAILAND
เว็บไซต์ : www.thegriffinhmc.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
13.01.2025 |
Assistant Sales Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการฝ่ายขาย) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
13.01.2025 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
13.01.2025 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
13.01.2025 |
ASSISTANT CHIEF ACCOUNT (ผู้ช่วยหัวหน้าบัญชี) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
13.01.2025 |
Sales Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
13.01.2025 |
Accounting and Finance Manager (ผู้จัดการแผนกบัญชีและการเงิน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
13.01.2025 |
IT Manager (ผู้จัดการแผนก IT) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
13.01.2025 |
เจ้าหน้าที่ฝ่ายบุคคล จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
13.01.2025 |
เจ้าหน้าที่บัญชีเจ้าหนี้อาวุโส (Senior Accounting payable Officer) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |