×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Agent

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Experienced in the hotel business is an advantage
- Good personality
- Strong in inter-personal skill, outgoing and friendly
- Strong in English, communication skill and computer literate
- Strong in problem solving skills

รายละเอียดงาน

- Organize, confirm and process guest check-ins/ check-outs and adapt for any changes
- Secure payment, verifying and adjusting billing as needed
- Provide guests with room and hotel information, directions, amenities and local interests
- Run daily reports, reviewing to see what needs to be communicated to the next shift?s staff
- Complete cashier and closing reports, counting the bank at the end of each shift securely
- Accept and record wake-up calls, delivering to the right department
- Communicate any emergency, lost item or theft to proper security staff and/or authorities
- Keep contingency lists in case of emergency and communicate any necessary messages

สวัสดิการ

-Service Charge
-Provident Fund
-Group Insurance
-Duty Meals
-Uniform

Service Charge

พฤศจิกายน 2024 image
20,004.00 บาท
สิงหาคม 2024
image
21,598.00 บาท
กรกฎาคม 2024
image
21,373.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

Marriott Executive Apartments Sathorn Vista - Bangkok

1 Soi Suanplu, Thungmahamek, Sathorn, Bangkok jobs.marriott.com/marriott/jobs?lang=en-US&keywords=sathorn%20vista&sortBy=relevance&page=1
ปิดรับสมัครแล้ว