×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Marketing Communications Manager (Salil Hospitality)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Bachelor?s degree in Marketing, Communication or related field.
- Minimum of 2-3 year?s experience in hotels as in Marketing Communications role.
- Experience working with social media (Facebook, Instagram & Google Ads), community management & content generation.
- A passionate individual with experience in marketing; traditional & digital; as well as e-commerce.
- Computer literate in the Windows environment.
- Working experience with advertising company is highly regarded.
- Fluency in English, written and verbal.

รายละเอียดงาน

POSITION PURPOSE
The Assistant Marketing Communications Manager supports the development of all hotel collaterals including Food and Beverage public relation program and advertising artwork and serves to provide coordination support for hotel events as well as facilitates administration matters for the Marketing Department.

KEY RESPONSIBILITIES
- Outgoing, creative and eager to share the desire to deliver Salil Hospitality philosophy.
- Have great communication skills and ability to develop a motivated cohesive team.
- Coordinate public relations activities with Marketing Communication Manager.
- Ensure promotional materials are distributed to all concerned on time (i.e. press release, F&B promotions, etc.)
- Managing and handling the Hotel Social Digital accounts.
- Keep close and maintain relations with media, both local and international at all times.
- Write, distribute press releases of both hotels up to date with monthly report of activities.
- Assist in the coordination of specific functions, promotions and client/media events.
- Oversee photo and video shoots for the hotel and seasonal campaigns.

สวัสดิการ

- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 3 มื้อ / 3 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities

Service Charge

เมษายน 2025 image
10,862.00 บาท
มีนาคม 2025
image
14,202.00 บาท
กุมภาพันธ์ 2025
image
15,416.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Human Resources Department email telephone

Salil Hospitality

สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com
ปิดรับสมัครแล้ว