×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.05.2022 | Viewers 243
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางคอแหลม]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Bachelor's degree in Human Resources, Administration or related field.
- More than 5 years- experience in a Human Resources leadership capacity within a hotel operation.
- Previous experience with benefit administration and employee wellness and safety initiatives.
- Proven organizational skills, works well on own initiative and as a team, able to set and meet deadlines with quality results.
- Strong computer skills, proficient with MS Office (Word, Excel, Outlook, etc.).
- Strong interpersonal, communications and presentation skills, both written and verbal.
- Self-confident and able to communicate easily with all levels of an organization from line colleagues to Executives.
- Strong leadership, interpersonal and negotiation skills.
- Excellent communication and customer contact skills.
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations.
Job Details
รายละเอียดงาน
POSITION PURPOSE
Director of Human Resources is a team builder and supports all leaders and colleagues within the hotel, ensuring company policies service standards are followed, colleague engagement is high and financial goals are met.

The Director of Human Resources will plan, lead, direct, develop, and coordinate the policies, initiatives, activities, and staff of the Human Resources department, ensuring legal and labor compliance and implementation of the mission and talent strategy.

KEY RESPONSIBILITIES
- Establish and execute the recruitment plan and implement The Salil Hotel Riverside recruitment practices.
- Coordinate mass recruitment and campus recruitment. Recruit and hire in keeping with established manning guide.
- Manage the HR pre-opening budget and HR Critical Path.
- In conjunction with the corporate office to establish a benefits scheme to be competitive within the hotel industry in the local market.
- Train HR team and coordinate and implement employee training programs throughout all divisions, such as orientation and leadership training
- Implement The Salil Hotel Riverside core Colleague programs.
- Coordinate OS&E and set up colleague facilities, such as colleague dining facility, locker rooms, and resting areas.
- Process visa applications for expatriate staff, if applicable.
- Implement HR standards, policies & procedures and the employee handbook.
- Actively participate in the strategic planning and ongoing development of the hotel, ensuring the delivery of our environmental commitments, overseeing the health, safety and security of our guests and colleagues.
- Lead and support all departments in the achievement of their financial and operational targets via effective organizational development, policy and procedural development, and appropriate colleague training activities.
- Clearly demonstrate to guests and colleagues a commitment to service excellence through the effective implementation and delivery of The Salil Hotel Riverside Core Standards at all times.
- Foster a winning, solution-oriented work environment, motivating and engaging colleagues to continuously deliver the best possible service to our guests.
- Assess organizational needs, develop aligned HR solutions, and implement strategies in the areas of employee relations, compensation and benefits, recognition, HR administration, health and safety and colleague wellness.
- Oversee the day-to-day administration of the HR office, focusing on maximizing the capabilities of the team by reviewing the coordination of initiatives and activities and providing regular coaching and performance development opportunities.
Welfare
สวัสดิการ
Pre-opening benefits and welfares
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.05.2022
Sales Manager / Senior Sales Manager (Salil Hospitality)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.05.2022
Director of Sales (Salil Hospitality)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.05.2022
Assistant Marketing Communication Manager (Salil Hospitality)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.05.2022
Marketing Communications Manager (Salil Hospitality)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.05.2022
IT Support (Salil Hospitality) - URGENT
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
26.05.2022
Chief Engineer (The Salil Hotel Sukhumvit 57)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.05.2022
Front Office Trainee (นักศึกษาฝึกงานแผนกต้อนรับ)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.05.2022
Bell Boy (La Petite Salil Sukhumvit Thonglor 1)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
26.05.2022
General Technician
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
26.05.2022
General Technician (La Petite Salil Sukhumvit 11)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
26.05.2022
GSA (La Petite Salil Sukhumvit 11)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
26.05.2022
GSA Supervisor (The Salil Hotel Sukhumvit 57)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
26.05.2022
GSA (La Petite Salil Sukhumvit Thonglor 1)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
26.05.2022
(Pre-opening The Salil Hotel Riverside) Financial Controller
จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.05.2022
(Pre-opening The Salil Hotel Riverside) Training Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.05.2022
(Pre-opening The Salil Hotel Riverside) Business Development Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.05.2022
(Pre-opening The Salil Hotel Riverside) IT Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register