รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.05.2024 | Viewers 2,551
Salary : เงินเดือน |
30,001 - 40,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
Yes ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 1-2 years experience in night shift GSA or Supervisor
- Professional appearance: well-groomed and tidy
- Pleasant personality: confident, self-motivated and diplomatic
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task
- Good command of both English, both written and spoken
- Initiative, good interpersonal skills & communication skills.
- Bachelor's Degree
- Able to work in night shift
- Professional appearance: well-groomed and tidy
- Pleasant personality: confident, self-motivated and diplomatic
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task
- Good command of both English, both written and spoken
- Initiative, good interpersonal skills & communication skills.
- Bachelor's Degree
- Able to work in night shift
Job Details
รายละเอียดงาน
- Responsible for hotel operation during the night, and ensure that the welfare and comfort of all guests and staff are taken care well as mentioned in the hotel policies.
- Check whether Team Members performances are delivered up to hotel standard or not.
- Take over decision making instead of Manager, Operations for solution of problems regarding both guest service and Team Members behaviors under the authority given by Manager, Operations.
- Co-ordinate with night shift Team Leaders of other departments when requested.
- Workout and collaborate with the Team Members concerned in handling the guest- s needs and ensure that the service is followed through.
- Able to deal with the guest for all guest complaints and can connect with every Department Heads for the urgent matter needed.
- Control behavior of Night Shift Team Members and discipline them when needed.
- Work closely with Security Staff to ensure that they carry out their duties as assigned for safety of hotel guests, Team Members, their belongings, including the hotel assets.
- Undertake daily job on hotel inspection together with security staff for such areas guest floors, fire exit, fire staircase, especially to all equipment for safety.
- Prepare daily report to the Operations Manager
- Check whether Team Members performances are delivered up to hotel standard or not.
- Take over decision making instead of Manager, Operations for solution of problems regarding both guest service and Team Members behaviors under the authority given by Manager, Operations.
- Co-ordinate with night shift Team Leaders of other departments when requested.
- Workout and collaborate with the Team Members concerned in handling the guest- s needs and ensure that the service is followed through.
- Able to deal with the guest for all guest complaints and can connect with every Department Heads for the urgent matter needed.
- Control behavior of Night Shift Team Members and discipline them when needed.
- Work closely with Security Staff to ensure that they carry out their duties as assigned for safety of hotel guests, Team Members, their belongings, including the hotel assets.
- Undertake daily job on hotel inspection together with security staff for such areas guest floors, fire exit, fire staircase, especially to all equipment for safety.
- Prepare daily report to the Operations Manager
Welfare
สวัสดิการ
- Floating service charge (SVC of April 2022 = 16,XXX)
- 2 day off per week
- 16 Public Holidays
- 9 working hours per day (including 1 hour break)
- Annual vacation
- Meal allowance
- Medical insurance
- Life insurance
- Provident fund
- Laundry
- 2 day off per week
- 16 Public Holidays
- 9 working hours per day (including 1 hour break)
- Annual vacation
- Meal allowance
- Medical insurance
- Life insurance
- Provident fund
- Laundry
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Ms. Sawitta Sakunsanga (Group Director, Human Resources)
16 Sukhumvit 49, Sukhumvit Road, Klong Tan Nuea, Wattana, Bangkok, Thailand 10110
เว็บไซต์ : www.adelphi49.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
16 Sukhumvit 49, Sukhumvit Road, Klong Tan Nuea, Wattana, Bangkok, Thailand 10110
เว็บไซต์ : www.adelphi49.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.05.2024 |
Agent, Reservations & GSA จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
17.05.2024 |
Duty Manager (Night) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
17.05.2024 |
Assistant Engineering Manager or Engineering Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
17.05.2024 |
Front Office Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
17.05.2024 |
Sales Manager (Corporate)/ Freelance จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.05.2024 |
Agent, Reservations จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
17.05.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
17.05.2024 |
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |