×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Front Office Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Great guest focus.
- Excellent interpersonal skills.
- Dedicated to development.
- Analytical skills & strategic planning.
- Excellent communication skills (written and verbal).
- Good attention to details.
- Problem solving and decision-making in order to reach a positive resolution.
- Have effective organisational skills.
- Perfect knowledge of Front Office Operations and computerized hotel systems.
- Ability to handle multiple tasks and prioritise accordingly.
- Ability to work with multi-cultural employees.

รายละเอียดงาน

- Ensure efficient provision of Front Office services to hotel guests through overseeing the operations of various sections of the department, and providing immediate assistance and references whenever required.

- Train all staffs in their duties in the spirit of courtesy and hospitality as per deluxe standard hotel requirements.

- Develop employee relations within the department.

- Oversee training and motivating of key subordinates and staffs.

- Maintain set standards of hotel room facilities and conditions by working closely with relevant departments.

- Work closely together with the Reservation Department. In term of original bookings, productivity of corporate companies.

- Recommend improvement to hotel operations, improving services, increasing revenue and maximising occupancy.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Lancaster Bangkok

1777 New Petchburi Road, Bangkapi, Huay Kwang, Bankok 10310 www.lancasterbangkok.com/
ปิดรับสมัครแล้ว