รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.07.2022 | Viewers 416
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Degree in Hospitality, Business, Tourism and/or related fields.
- Minimum of 3 years' experience in a similar role with dedicated experience as either Front Office Manager or Room Divisions Manager plus demonstrated supervisory experience across other functions within the Hotel
- Friendly, enthusiastic with excellent communication and interpersonal skills
- Exceptionally organized with the ability to efficiently priorities manners
- Ability to remain calm when under pressure
- Ability to work a flexible roster including mornings, evenings, weekends and public holidays
- Competent with Microsoft Office and previous experience of MICROS and Comanche system would be advantage.
- Minimum of 3 years' experience in a similar role with dedicated experience as either Front Office Manager or Room Divisions Manager plus demonstrated supervisory experience across other functions within the Hotel
- Friendly, enthusiastic with excellent communication and interpersonal skills
- Exceptionally organized with the ability to efficiently priorities manners
- Ability to remain calm when under pressure
- Ability to work a flexible roster including mornings, evenings, weekends and public holidays
- Competent with Microsoft Office and previous experience of MICROS and Comanche system would be advantage.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Be responsible for assisting with the planning and managing of the operations of the hotel to achieve customer (guests, employees, corporate and owners) satisfaction and quality service while meeting/exceeding financial goals.
- Enforce standards and, to guarantee a consistently high-quality guest experience.
- Creates a culture which is service focused, positive and driven to succeed, open to change and creative in approach.
- Anticipate and address guest issues and establish proactive processes to promote guest satisfaction
- Fosters the talent within the department to ensure that all reporting HODs and Talents are effective in their current roles and developed to the next level.
- Enforce standards and, to guarantee a consistently high-quality guest experience.
- Creates a culture which is service focused, positive and driven to succeed, open to change and creative in approach.
- Anticipate and address guest issues and establish proactive processes to promote guest satisfaction
- Fosters the talent within the department to ensure that all reporting HODs and Talents are effective in their current roles and developed to the next level.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้