×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Customer Support

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Good command of Thai and English language both written and speaking
- Good command of using Microsoft Office, incl. outlook, excel, word, power point as well as social media chat line
- Customer support focus person

รายละเอียดงาน

- Provide positive customer support experience using PMS, Channel Manager, Booking Engine
- Relevant experience in using hotel PMS, Channel Manager, Booking Engine would be a plus (we will also provide necessary training)
- Resolve issues relating to PMS, Channel Manager and Booking Engine

สวัสดิการ

- Work from Mon - Fri
- 13 days of public holidays per year
- Social Security
- Incentive (if reach KPI)

Salary is based on relevant past experience.

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

OneHotel Co., Ltd.

39/14 Soi Charoenkrung 80 Bangkholaem www.onehotel.asia
ปิดรับสมัครแล้ว