ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Bachelor- s degree in any field.
- At least 1 years experience in purchasing.
- Good knowledge in Excel & MS Office.
- Strong background in Accounting preferred.
- Positive thinking & service mind.
- Able to work under pressure.
1. ตรวจสอบรายได้ของโรงแรม
2. บันทึกรายได้เข้าระบบบัญชี
3. ทำรายงานรายได้ของโรงแรม
4. จัดเก็บเอกสารให้เป็นระบบ
5. จัดทำเอกสารสรุปรายได้ประจำเดือน
6. จัดทำรายงานภาษีซื้อ และภาษีขายประจำเดือน
7. ปฎิบัติงานอื่นๆ ตามที่ได้รับมอบหมาย
- Service Charge
- 2 days off/week
- 2 Meal/day
- Social security
- Life Insurance
- Staff Uniform
- Public Holiday 14 days