ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปวส
หญิง
full-time
job applicant qualifications
1. Age not over 45 years old
2. Have communication skills in both Thai and English
3. Graduated at the same level as high school or higher.
4. Graduating from a culinary institute will be an advantage
5. Experience in culinary training will be an advantage
6. Highly responsible, considerate, good personality, able to solve immediate situations
7. Honest, good-natured, calm, polite, and ready to serve.
8. Understand and have an attitude that meets the goals of the organization or can adapt to personnel in the organization.
9. Punctual
1. อายุไม่เกิน 45 ปี
2.มีทักษะการสื่อสารทั้งภาาาไทยและภาษาอังกฤษได้
3.จบการศึกษาระดับเท่าเทียมกับมัธยมปลายหรือสูงกว่า
4.จบการศึกษาจากสถาบันสอนการทำอาหารจะพิจารณาเป็นพิเศษ
5.มีประสบการณ์ด้านการฝึกอบรมด้านการทำอาหารจะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
6.มีความรับผิดชอบสูง รอบครอบ บุคลิกภาพดี สามารถแก้ไขสถานการณ์เฉพาะหน้าได้
7.ซื่อสัตย์ อัธยาศัยดี ใจเย็น มีความสุภาพ และมีความพร้อมในการบริการ
8.เข้าใจและมีทัศนะคติที่ตรงต่อเป้าหมายขององค์กรณ์หรือสามารถปรับตัวเข้าหาบุคลากรในองค์กรณ์ได้
9.ตรงต่อเวลา
EXECUTIVE HOSTESS
1. Develops a strong knowledge of the restaurant facilities and services.
2. Provides guests with information services, Events, and other activities in the restaurant.
3. Makes guest table reservations.
4. Organizes special functions as directed by management.
5. To ensure proper use of the telephone etiquette standards.
6. To oversee the concierge operations, doormen, bellmen, and valet parking and to supervise the area ensuring that all standards and procedures are fully known and followed.
7. Ensure that all necessary equipment is maintained properly with sufficient stock for day-to-day operations.
8. Process and deliver messages for Guests.
9. Stay current and up to date with all restaurant services as well as daily
VIP requests and special events.
10. Ensure orderliness and safety guidelines around the reception and front door areas.
11. Provide support to Management as required, in cases of emergency.
พนักงานต้อนรับ
1. เรียนรู้และช่วยเหลือเกี่ยวกับสิ่งอำนวยความสะดวกและบริการของร้านอาหาร
2. ให้บริการข้อมูลแก่ลูกค้า กิจกรรม และกิจกรรมอื่นๆ ในร้านอาหาร
3. ทำการจองโต๊ะแขก
4. จัดฟังก์ชั่นพิเศษตามคำสั่งของฝ่ายบริหาร
5. เพื่อให้มีมาตรฐานมารยาทการใช้โทรศัพท์ที่เหมาะสม
6. กำกับดูแลการปฏิบัติงานของเจ้าหน้าที่อำนวยความสะดวก พนักงานเปิดประตู พนักงานยกกระเป๋า และบริการจอดรถ และควบคุมดูแลพื้นที่เพื่อให้แน่ใจว่ามาตรฐานและขั้นตอนทั้งหมดเป็นที่รู้จักและปฏิบัติตามอย่างเต็มที่
7. ตรวจสอบให้แน่ใจว่าอุปกรณ์ที่จำเป็นทั้งหมดได้รับการบำรุงรักษาอย่างถูกต้องและมีสต็อกเพียงพอสำหรับการปฏิบัติงานในแต่ละวัน
8. ประมวลผลและส่งข้อความสำหรับแขก
9. ติดตามข่าวสารล่าสุดเกี่ยวกับบริการร้านอาหารทั้งหมดและทุกวัน
คำขอวีไอพีและกิจกรรมพิเศษ
10. ดูแลความเป็นระเบียบเรียบร้อยและแนวทางความปลอดภัยบริเวณแผนกต้อนรับและบริเวณประตูหน้า
11. ให้การสนับสนุนฝ่ายบริหารตามความจำเป็นในกรณีฉุกเฉิน
Welfare according hotel standard
ไม่ข้อมูล
Finch international
155/23-24 Sukhumvit Soi 11, Bangkok 10110, Thailand T +66 (0) 253 2000 Ext. 8081 | F 662 253 7045