ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปวส
ไม่จำกัด
full-time
job applicant qualifications
1. Age not over 45 years old
2. Have communication skills in both Thai and English
3. Graduated at the same level as high school or higher.
4. Graduating from a culinary institute will be an advantage
5. Experience in culinary training will be an advantage
6. Highly responsible, considerate, good personality, able to solve immediate situations
7. Honest, good-natured, calm, polite, and ready to serve.
8. Understand and have an attitude that meets the goals of the organization or can adapt to personnel in the organization.
9. Punctual
1. อายุไม่เกิน 45 ปี
2.มีทักษะการสื่อสารทั้งภาาาไทยและภาษาอังกฤษได้
3.จบการศึกษาระดับเท่าเทียมกับมัธยมปลายหรือสูงกว่า
4.จบการศึกษาจากสถาบันสอนการทำอาหารจะพิจารณาเป็นพิเศษ
5.มีประสบการณ์ด้านการฝึกอบรมด้านการทำอาหารจะได้รับการพิจารณาเป็นพิเศษ
6.มีความรับผิดชอบสูง รอบครอบ บุคลิกภาพดี สามารถแก้ไขสถานการณ์เฉพาะหน้าได้
7.ซื่อสัตย์ อัธยาศัยดี ใจเย็น มีความสุภาพ และมีความพร้อมในการบริการ
8.เข้าใจและมีทัศนะคติที่ตรงต่อเป้าหมายขององค์กรณ์หรือสามารถปรับตัวเข้าหาบุคลากรในองค์กรณ์ได้
9.ตรงต่อเวลา
1. Oversee and manage the culinary team within the restaurant, and maintain overall responsibility for kitchen services throughout.
2. Ensure kitchen procedures are adhered to and are strictly monitored, including preparation and calculation of culinary brand manual, and training. leadership and quality of food production.
3. Take responsibility for stock control, including ordering, acceptance, maintenance of stock levels, and stock rotation and return of any sub-standard items
4. Ensure kitchen security is maintained and events are staffed appropriately and in accordance with licensing Laws and Thailand food safety guidance.
5. Develop and maintain professional relationships with internal and external customers
6. Liaise with reception and sales department regarding handover and organization of functions
7. Liaise with the accounts department to ensure invoices are forwarded promptly and are correct and that each procedure is being adhered to
8. Liaise with the human resources department with regard to recruitment needs, training analysis, and delivery, and employee relations
9. Working shift work and weekends, and bank/public holidays, ensuring prompt timekeeping and attendance
1. ดูแลและจัดการบุคลากรในทีมภายในร้านอาหาร และดูแลรักษาความรับผิดชอบโดยรวมสำหรับบริการครัว
2. ตรวจสอบให้แน่ใจว่าได้ปฏิบัติตามขั้นตอนในครัวและได้รับการตรวจสอบอย่างเข้มงวด รวมถึงการจัดทำและคำนวณคู่มือการทำอาหารและการฝึกอบรม ความเป็นผู้นำและคุณภาพของการผลิตอาหาร
3. รับผิดชอบในการควบคุมสต็อก รวมถึงการสั่งซื้อ การรับสินค้า การรักษาระดับสต็อก และการหมุนเวียนสต็อกและการส่งคืนสินค้าที่ไม่ได้มาตรฐาน
4. ตรวจสอบให้แน่ใจว่ามีการรักษาความปลอดภัยในครัวและมีการจัดพนักงานอย่างเหมาะสมและเป็นไปตามกฎหมายการออกใบอนุญาตและแนวทางความปลอดภัยด้านอาหารของประเทศไทย
5. พัฒนาและรักษาความสัมพันธ์ทางวิชาชีพกับลูกค้าภายในและภายนอก
6. ติดต่อประสานงานกับฝ่ายต้อนรับและฝ่ายขายเกี่ยวกับการส่งมอบและการจัดหน้างาน
7. ติดต่อประสานงานกับแผนกบัญชีเพื่อให้แน่ใจว่าใบแจ้งหนี้จะถูกส่งต่ออย่างรวดเร็วและถูกต้อง และปฏิบัติตามขั้นตอนแต่ละขั้นตอน
8. ติดต่อประสานงานกับฝ่ายทรัพยากรบุคคลเกี่ยวกับความต้องการในการสรรหา การวิเคราะห์การฝึกอบรม การจัดส่ง และความสัมพันธ์กับพนักงาน
9. การทำงานเป็นกะและวันหยุดสุดสัปดาห์และวันหยุดธนาคาร/นักขัตฤกษ์
Welfare according hotel standard.
ไม่ข้อมูล
Finch international
155/23-24 Sukhumvit Soi 11, Bangkok 10110, Thailand T +66 (0) 253 2000 Ext. 8081 | F 662 253 7045