ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
? High school diploma or equivalent. Hospitality diploma/degree?from a recognized hospitality school is preferred
? Minimum 2 years of similar experience in a reservation operation of a luxury spa or hotel.
? Very good knowledge of hotel operations and hospitality, preferably having spa experience
? Excellent written and verbal command on English
? Additional languages are beneficial
? Demonstrate competent computer skills
? Very good knowledge of Booking systems Fresha /POS system
? Can identify priorities and effectively execute tasks/projects accordingly and in a timely manner
? Great attention to details
? Excellent counseling and interpersonal skills.
? Minimum two years of similar experience in a reservation operation of a luxury resort or hotel
? Creative and innovative
? Energetic with a positive attitude
? Ability to manage and motivate a variety of people
? Handle all Wellness & Spa bookings
? Ensure that all reservation requests are replied efficiently
? Ensure all reservations are entered and updated in the computer (Fresha)
? Answering questions from customers about available spa rooms, special offers, and other questions
? Processes all reservations in a timely manner and constantly work to up-sell
? Processing applications for new reservations or confirming changes to existing reservations
? Answer correspondences, e-mails and fax for reservations within 24 hours
? Reviewing and updating information in computer reservation systems such as Fresha
? Effectively handle customer questions and concerns, providing resolution in a timely and professional manner
? Coordinating with Wellness & Spa teams to ensure that reservations are fulfilled properly
? Respond promptly on the overbooking situation, close reservation for critical days and inform our associates
? Assist the Wellness & Spa team to achieve the maximum possible treatment booking to meet forecasted and budgeted figures
? Stay current on Wellness policies, procedures, products, services, and promotions to ensure accurate and consistent information is provided to customersDevelops and maintains good relationships with customers and agents
? Be polite and professional in any situation where the image or reputation of the Panpuri brand is represented
- ทำงาน 5 วัน/สัปดาห์
- เงินเดือนประจำ
- OT
- ประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ประกันอุบัติเหตุ
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- โบนัส
- ค่ารักษาทันตกรรม
- ฝึกอบรม
- ของขวัญแต่งงาน
- ของขวัญคลอดบุตร
- ทุนการศึกษาบุตร
- เงินช่วยส่งเสริมการเรียนภาษา
- เงินช่วยเหลือกรณีญาติทางตรงเสียชีวิต (บิดา, มารดา, คู่สมรส, บุตร)
- เงินช่วยเหลือประสบอัคคีภัย, อุทกภัย, วาตภัย
- ซื้อสินค้าราคาส่วนลดพนักงาน
- วันลาพักร้อนประจำปี, วันหยุดประเพณี,และวันลาอื่นๆ
ไม่ข้อมูล
บริษัท ปุริ จำกัด
Puri Company Limited 1126/2 Vanit Building 2 , 11th Floor Room No. 1110,1111 , New Petchaburi Road, Makkasan Ratchathewi, Bangkok 10400 www.panpuri.com