ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
Qualifications
College degree in hotel management or related field
Previous experience in a Front Office management role
Strong commercial/business acumen
Experience with Front Office Systems
Fluent in English both written and verbal
Additional Information
Fully COVID 19 Vaccinate is required.
Pre-opening experience will advantage
Can work on the island
Thai Nationality only.
Job Description
You will Front Office Manager in all matters relating to the day-to-day Front Office operation. You will support efforts to maintain the highest level of quality in both products and services including the design of training plans, and running of training sessions for all Front Office team members. You will help to ensure that all brand and Standard Operating Procedures are being adhered to and continue to capture best current practice in new SOPs relating to Front Office operation. It will be your personal responsibility to drive upselling within the Front Office Department, and to work together effectively with all other departments to ensure a great experience for all of our guests.
1. วันหยุดประเพณี 15 วันต่อปี
2. วันลาพักร้อนประจำปี เริ่มที่ 7-12 วัน/ปี
3. สวัสดิการวันหยุดประจำวันเกิด
4. รางวัลพนักงานดีเด่นประจำเดือน
5. ยูนิฟอร์ม3ชุด/ปี พร้อมบริการซักรีด
6. หอพักสวัสดิการพนักงาน
7. เรือรับ-ส่ง ฟรี
8. อาหาร 2/มื้อ/วัน/คน
9. สวัสดิการค่าที่พัก/ค่าเดินทาง/โทรศัพท์/ค่าคอมมิชชั่น (บางตำแหน่ง)
10. งานสังสรรค์ประจำปี
11. ปรับเงินเดือน ค่าจ้าง ประจำทุกปี
12. เงินเซอร์วิสชาร์จ100%
13. การเติบโตในสายงาน
14. อื่นๆ ตามกฏหมายแรงงาน
ไม่ข้อมูล