×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Training Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Qualifications:
? Expat staff is welcome.
? Bachelor?s degree in business administration, project management, or related fields
? 3+ years of experience as an operations specialist or in a similar role
? Prior experience with SOPs, Policies & Procedures preferred.
? In-depth knowledge of various training, sales activities, front office, service mind, and related skills.
? Strong leadership skills and outstanding communication, coaching, and interpersonal skills.
? Excellent verbal and written communication skills in both Thai and English.
? Good computer skills (MS Word, Excel, and PowerPoint)
?

รายละเอียดงาน

Job Summary
Responsible for training and quality control with the objective to develop people in serving the existing and future needs of the entire organization. The key areas include SOP training and development, competency development, organization development, and assessment center.
Responsibilities:
? Collect and gather data related to Standard Operational Procedures (SOP) and policy from the management and staff
? Optimize operational processes and procedures for maximum efficiency while maintaining quality standards.
? Define, create, and develop SOPs for operation and processes in the property management system (PMS)
? Ensure strategic alignment with the business goals.
? Evaluate individual and organizational performance to ensure training is meeting business needs and improving performance.
? Identify training needs by consulting with stakeholders and using needs assessments.
? Understand the gaps or any skill development needed in the staff.
? Gather the requirements and create a basic outline to design and develop training content.
? Identify the target audience of the course and the multimedia content to be developed for the training.
? Prepare Training content, a Training package for the operation team.
? Review and seek approval for the final Standards.
? Assisting with the implementation of new processes and procedures.
? Manage the technologies and technical personnel required to develop, manage and deliver training.
? Accomplishes financial objectives by forecast requirements, preparing an annual budget, scheduling expenditures, analyzing variances, and initiating corrective actions.

สวัสดิการ

3.Benefit สวัสดิการสำหรับพนักงาน

- Service Charge
- Staff Dormitory (200 Bath/Month)
- Uniform and laundry service
- 3 duty meals
- 1 day off a week
- Public Holiday 13 days
- Annual leave 6 days
- Provident Fund
- Group Insurance
- Social Security

Service Charge

กุมภาพันธ์ 2025 image
13,652.00 บาท
มกราคม 2025
image
13,629.00 บาท
ธันวาคม 2024
image
11,397.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ ํYanika Chantasen email telephone

Royal Cliff Hotels Group

353 Phra Tamnuk Road, Pattaya, Chonburi 20150, Thailand www.royalcliff.com/
ปิดรับสมัครแล้ว