ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Professional attitude
- Previous experience working in housekeeping is required
- Previous supervisor or manager experience is an asset
- Good customer service skills
- Purchasing and inventory skills is an asset
- Responsible for cleanliness, orderliness and appearance of the entire Hotel.
- Ensure that rooms are made as per company standard.
- Prepare Annual Housekeeping Budget.
- Maintain par stock of guest supplies, cleaning supplies, linen and uniform.
- Organize inventories with Accounts and General Store for linen, uniform and fixed assets.
- Pay particular attention while organizing pest eradication activities.
- Develop and implement Housekeeping systems and procedures
- Prepare reports for management information.
- Assist Purchase department in selecting suppliers for items related to Housekeeping.
- Plan, control and supervise Horticultural activities.
- Attending and resolving guest complaints.
- Verification of supplies consignments.
- Organize on-the job training and evaluate its effectiveness.
- Approval of the Functional Manual of the department.
- Recommend recruitment of new personnel.
- เงินค่าบริการ
- อาหารพนักงาน
- ประกันสังคม
- วันหยุดประจำสัปดาห์ 6 วัน/เดือน
- วันหยุดตามประเพณี 16 วัน/ปี
ไม่ข้อมูล
โรงแรม ลากูน่า แกรนด์ โฮเทล แอนด์ สปา สงขลา
481/1 หมู่ที่ 2 ต.พะวง อ.เมืองสงขลา จ.สงขลา www.lagunagrandsongkhla.com