ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- At least 2-3 years experience in Duty Manager role or in
Managerial Level in Front Office Department or Rooms
Division Department with all Front Office operations skills.
- Required working experience within branded hotels.
Strong in analytical, problem solving skills, execution of
work and leadership skill.
- Good command of English communication and computer
literate COMANCHE system and Microsoft Office.
- Assisting Front Office Manager in the overall day to day
operations whilst on duty.
- Resolve any guest complaints and to establish an
amicable
relationship with guests, clients of the Hotel and ensure
prompt, courteous and accurate service to all gusts to
maximize customer satisfaction to exceed Trustyou
target.
- Ensure quality in all aspects of work and among the staff
in the department.
- Liaise with different departments for smooth and
coordinated work.
- เงินค่าบริการ
- อาหารพนักงาน
- ประกันสังคม
- วันหยุดประจำสัปดาห์ 6 วัน/เดือน
- วันหยุดตามประเพณี 16 วัน/ปี
ไม่ข้อมูล
โรงแรม ลากูน่า แกรนด์ โฮเทล แอนด์ สปา สงขลา
481/1 หมู่ที่ 2 ต.พะวง อ.เมืองสงขลา จ.สงขลา www.lagunagrandsongkhla.com