×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Lub d Bangkok Siam - Barman

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

?Thai Nationality only.
?Good in English communication.
?Good Human relations.
?Have the service mild.
?Be able to work in shift.
?Fresh Graduated are Welcome.

สถานทีี่ทำงาน : Lub d Bangkok - Siam (BTS National Stadium Station)
ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน วันละ 8 ชั่วโมง หยุด 2 วัน

รายละเอียดงาน

Basic Function:
Assist in managing service in food and beverage outlets on a daily basis.
Adhere to local regulations concerning health, safety, or other compliance requirements, as well as brand standards and local policies and procedures.

Duties and responsibilities:
1. Deliver Food and Beverage service standard in accordance with departmental standards and procedures
2. Communicates to his/her superior any difficulties, guest comments, and other relevant information
3. Establishes and maintains effective employee working relationships
4. Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled
5. Attends and participates in training sessions as scheduled
6. Prepares for service by ensuring:
- Grooming is impeccable and in accordance with personal presentation standards
- Outlet equipment is clean
- Equipment is sorted and stored
- Glassware is polished
- Requirements for special occasions are ready
- Music is on
- Lighting is on
- Outlet is ready for service and guest comfort
7. Carries out effective service by ensuring:
- Guests are greeted
- Daily beverage specials are explained and up-sold
- Food orders are processed accurately
- Tray is effectively used
- Food and beverage orders are taken quickly
- Payment methods are handled accurately
- Working areas are cleaned and re-set quickly
- Bar is clean
- Used ashtrays are regularly cleaned
- Guests are conversed with in relation to the food and beverage products
8. Carries out effective beverage service by ensuring:
- Beverages are up-sold and regularly replenished, abiding by responsible alcohol service regulations
- Promoting and selling cocktails to guests
- Making and presenting cocktails
- Coffee and tea is served hot and in accordance with standard
9. Patron care standards are adhered to by ensuring:
- Guests are advised on alcoholic beverages
- The strengths of alcohol is advised and guests are advised as to their effect
- Compliance with legal provisions of local liquor codes
- Level of intoxication of guests is assessed and appropriate action taken
- Advise guest on the hotel?s policy of smoking
- Monitor factors which interfere with the total experience of the guest
10. Cellar operations are carried our including:
- Correct use of refrigeration system
- Operating the beer reticulation system
- Adhering to stock control procedures
11. Take appropriate action to resolve guest complaints
12. Performs related duties and special projects as assigned

สวัสดิการ

- วันหยุดนักขัตฤกษ์ปีละ 16 วัน (สำหรับปี 2020)
- สิทธิ์ลาวันเกิด 1 วัน
- สิทธิ์ลาพักร้อน 10 - 15 วัน (ขึ้นตามอายุงาน) ใช้ได้ทันทีหลังผ่านทดลองงาน
- สิทธิ์ลากิจ 7 วัน/ปี
- ประกันภัยกลุ่ม(ประกันสุขภาพ ประกันอุบัติเหตุ และประกันชีวิต)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน เพื่อน และ ครอบครัวทั้งหลับดีในประเทศไทย ณ กรุงเทพ ภูเก็ต และ สมุย, เสียมราฐ (กัมพูชา), มากาติ (ฟิลิปปินส์)
- ห้องพัก และ รับประทานอาหารอาหารได้ในราคาพิเศษสำหรับโรงแรมในเครือโรงแรมนารายณ์ (Narai Hotel Group)
ฯลฯ

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Lub d

บริษัท หลับดี จำกัด เลขที่ 224 ห้องที่6 ชั้นที่1และ2 ซอยสีลม 18 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กทม. ๅ0500 www.lubd.com
ปิดรับสมัครแล้ว