×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Sales Manager - MICE & Events (Angsana Laguna Phuket)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

วิธีการสมัคร

If you think you are a high-calibre candidate with the right attitude, please submit your CV with photograph and expected salary to Human Resources Department

Call for more information: 076-362300 ext. 1510, 1503

Apply via: https://www.careers-page.com/lagunaphuket

สมัครได้ที่ช่องทาง https://www.careers-page.com/lagunaphuket

Please be informed that only short-listed candidates will be notified.

รายละเอียดงาน

This position is based in Angsana Laguna Phuket.

Position Title: Sales Manager MICE & Events
Reports To: Director of Sales MICE & Events

Position Summary:

Solicit Future MICE & Events for hotels in assigned market areas. Maintain and exceed sales targets defined by the management. Also able to work under pressure, meet deadlines and achieve daily targets, whilst offering a very high level of Customer Service. Working closely with Corporates, MICE Planners and organizers for finalizing the event with the hotel.
Conference Sales Manager Duties and

Responsibilities:
? Receiving, handling and converting MICE & Events Group enquiries.
? Planning events in conjunction with the client.
? Presenting and Selling available and suitable banquet/event options to the highest possible standard.
? Contact Meeting Planner by mail, telephone, customer outings and site inspections.
? Arrange and carry out Hotel show rounds.
? Execute successfully event.
? Ensure the complete administration and execution of all planned events.
? Negotiate space, dates and rates to obtain booking goal while focusing on shoulder and off-season business.
? Identify need periods and undertake a comprehensive program of sales activity to secure new and adhoc business minimizing the impact of low activity periods.
Assist in developing and soliciting MICE & Event package plans aimed at conference business and encourage repeat business.
? Attend trade and travel shows of various market areas for promoting hotel?s wedding/event business.
? Actively manage business bookings, record denials, and make network referrals.
? Make commercial decisions to maximize MICE income on a daily basis.
? Continue professional development through educational offerings made via industry trade groups and educational institutions.
? Encouraging repeat business through excellent customer service and inquiry handling.
? Build strong relationships with customers to fully understand their needs.
? Ensure online MICE packages are regularly updated and managed including photos, descriptions, and promotions.
? Each month review the next 6 months? availability to highlight high or low demand dates and take steps to minimize the risk of any shortfall or overbooking.
? Ensuring all inquiries are recorded accurately in the wedding Enquiry application (Opera S&M, Delphi, Protel Banquet, MICE software etc.).
? Bring in direct guests through online marketing and advertising.
? Helping the hotel identify new avenues of business and bring in more banquet events.
? Assist in preparing and monitoring sales, department and budgetary reports as and when required.
? Other duties and tasks assigned by the management within the job scope.
? Prerequisites:
? The ideal candidates should have a successful sales track record in direct sales and an ability to develop targeted prospect databases.

Education:
? Bachelor Degree or Diploma in Hospitality or Sales and Marketing. Proficient in using CRM, MS office software applications including MS office, Excel, Power point etc.
? Experience:
? 3 to 5 Years? Experience in hotel sales or Banquet sales or event sales with proven track record.

สวัสดิการ

? Duty Meal at Associate Cafeteria
อาหารที่ห้องอาหารพนักงาน
? Uniform & Laundry
เครื่องแบบพนักงานพร้อมบริการซักรีด
? Associate Bus with air-condition
รถบัสปรับอากาศสำหรับพนักงาน
? Annual Year End Bonus
เงินโบนัสประจำปี
? Group life & Health Insurance
ประกันชีวิตและประกันสุขภาพกลุ่ม
? Outpatient Medical Fee (10% of annum salary)
ค่ารักษาพยาบาลผู้ป่วยนอก (10% ของเงินเดือนต่อปี)
? Annual Health Examination
การตรวจสุขภาพพนักงานประจำปี
? Laguna Central Clinic
คลินิกส่วนกลางของลากูน่า โดยรพ.กรุงเทพฯ ภูเก็ต
? Provident Fund (5% of basic salary)
กองทุนเงินสำรองเลี้ยงชีพ (5% ของเงินเดือน)
? Associates Saving Co-Operative
สหกรณ์ออมทรัพย์พนักงานลากูน่า ภูเก็ต
? Long Service Award
รางวัลแห่งความผูกพันภักดี

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ปิดรับสมัครแล้ว