×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.08.2024 | Viewers 3,388
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตดินแดง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
QUALIFICATIONS
-2+ years experience in a supervisory/management role in live events, venue and/or club operations or hospitality industry
-Degree in hospitality, business management, or related experience
-2+ years experience of people and team management
-2+ years experience of Opera System
-Ability to manage under pressure and make decisions in the moment
-Proven record of operating at a high level under the direction of management team(s)
-Ability to manage multiple operations and managerial projects and tasks simultaneously
-Possess both solid judgement and accountability
-Flexible schedule with the willingness and ability to work weekends and holidays
Job Details
รายละเอียดงาน
RESPONSIBILITIES
-Provide direction to floor staff under the guideline set forth by established protocols, policies and procedures
-Communicate clearly and frequently with the floor staff, management and kitchen before, during and after shift to ensure optimal service to guests
-Support floor staff as necessary in the performance of their jobs/responsibilities
-Oversee and guide employee and guest interactions to ensure that service is provided in a manner consistent with the company vision and goals
- Be a visible presence in the room to both staff and guests, ready to step in and address issues at any moment
-Responsible for ensuring high expectation of guests experience through both team leadership and face-to-face guest interaction
- Resolve any dispute regarding service, payment or other matters on an as-needed basis
-Support the planning and execution of daily musical events, special events and VIP guests
-Seamlessly integrate the various aspects of entertainment and service through each shift using guidelines set forth as well as other strategic and practice measures
-Participate in development of financial and qualitative aspects of venue operations and each shift
-Ensure quality of drinks, timeliness of delivery and cost control during service
- Maintain safety and security of the venue and the guests and employees on site
-Ensure lighting, temperature, music, cleanliness and other environmental aspects of venue are appropriate for guests
-Observe staff and participate in management talent reviews and employee reviews
-Conduct and oversee training of new staff and continuous education
-Support with the management and operations of individual departments, including service, bar, security, facilities, production and training on an as-needed basis
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด