×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Housekeeping Manager (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

-At least 3 years of experience as a position
-Good communication skills in Thai and English
-ต้องการคน ดี เก่ง กล้า
-มีประสบการณ์ในตำแหน่งงาน
-มีใจรักในงานบริการ
-ได้รับวัคซีนป้องกันโควิดตามกำหนด

รายละเอียดงาน

DUTIED AND RESPONSIBILITIES:

1. To direct and coordinate all subordinate housekeeping staff to ensure that all day-to-day operational matters are handled on time and that guest expectation are met

2. To coordinate with front office to ensure that rooms are serviced according to guest?s requirements, and vacant rooms are cleaned for new arrivals

3. To monitor the daily servicing of guest rooms, public areas and back of house areas to ensure they conform to requisite standards

4. To maintain systems to be able to handle day to day guest requests quickly and efficiently

5. To prepares duty rosters, vacation plans and schedules and public holiday schedules to ensure efficient use of human resources

6. To ensure employee uniforms are in good condition and laundered as per hotel standards

7. To ensure guest laundry is laundered and delivered as per hotel standards, and guests are billed accordingly

8. To maintain par stocks for all housekeeping operating equipment and supplies and re-orders as required

9. To monitor the standard of work carried out by contractors engaged by the hotel to ensure that it meets the agreed quality
10. To oversees inventory control, purchasing, disbursement and control for all aspects of housekeeping operations

11. To direct and co-ordinate the mini-bar operation to ensure that all day-to-day operational matters are handled on time and guests are billed accordingly

12. To administer the hotels ?Lost and Found? system

13. To direct and coordinate all activities of the gardening department

14. To prepare, monitor and control the hotel?s annual housekeeping budget.

15. To maintain efficient administration within the department preparing and submitting operational reports on time.

สวัสดิการ

- Attractive Salary เงินเดือน
- Service Charge เงินค่าบริการ (Service Charge July 2023 = 10,600 THB )
- Public Holidays 15 days วันหยุดนักขัตฤกษ์ 15 วัน
- Annual Vacation by level start from 8 days วันพักร้อนเริ่มต้นที่ 8 วัน
- Group Insurance AIA ประกันสุขภาพและอุบัติเหตุกลุ่ม AIA
- 2 Day off per week วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
- Provident Fund กองทุนสำรองเลี้ยง
- Staff Uniform & Laundry เครื่องแบบพนักงานพร้อมซักรีด
- Birthday Leave วันหยุดในวันเกิด
- Meal Allowance อาหาร
- Social security ประกันสังคม
- Monthly training ฝึกอบรมประจำเดือน
- เงินช่วยเหลือค่าน้ำมัน
- Medical Check Up ตรวจสุขภาพประจำปี

Service Charge

ตุลาคม 2023 image
7,423.00 บาท
กันยายน 2023
image
10,466.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

Thavorn Hotels & Resort

311 ถนนปฏัก อำเภอเมืองภูเก็ต จังหวัดภูเก็ต 83100 www.thavornhotels.com/
ปิดรับสมัครแล้ว