ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
-Male/Female Age 35 years up.
-Previous experience in a Front Office or Guest Experience role.
-Good English Language skills.
-Strong organizational and administrative skills.
-Ability to lead, motivate and develop a team of individuals.
-Detailed knowledge of working practices of Front Office.
-Detailed knowledge of computer and hotel software systems.
1 Responsible for short and long term planning and the management of the hotel?s Front Office operations
2 Develop and recommend the budget, labor cost plans and objectives and manages within those approved plans
Maintain guest room inventory
3 Coach and counsel colleagues to reflect Service Standards and Procedures
4 Perform all tasks of a Front Office Staff as needed to facilitate service
5 Ensure all operations and cash handling are done per policies and procedures
6 Maintain excellent communication with the housekeeping department
7 Maintain information on prices, rates, specials, packages, programs, etc, while ensuring all staff are trained in all areas
8 Analyze, investigate, and resolve guest complaints
9 Create expectations, lead people, manage processes, and hold people accountable for the agreed upon activities and time tables
10 Ensures proper staffing levels for customer service goals
- Attractive Salary เงินเดือน
- Service Charge เงินค่าบริการ (Service Charge July 2023 = 10,600 THB )
- Public Holidays 15 days วันหยุดนักขัตฤกษ์ 15 วัน
- Annual Vacation by level start from 8 days วันพักร้อนเริ่มต้นที่ 8 วัน
- Group Insurance AIA ประกันสุขภาพและอุบัติเหตุกลุ่ม AIA
- 2 Day off per week วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
- Provident Fund กองทุนสำรองเลี้ยง
- Staff Uniform & Laundry เครื่องแบบพนักงานพร้อมซักรีด
- Birthday Leave วันหยุดในวันเกิด
- Meal Allowance อาหาร
- Social security ประกันสังคม
- Monthly training ฝึกอบรมประจำเดือน
- เงินช่วยเหลือค่าน้ำมัน
- Medical Check Up ตรวจสุขภาพประจำปี