รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.04.2024 | Viewers 1,563
Salary : เงินเดือน |
40,001 - 50,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. 5 years hotel experience in the same position HR Manager and experience in training for 5 years
2. Team player
3. excellent problem-solving skills
4. very good knowledge of labor laws and regulations
5. excellent communication skills both written and speaking
6. friendly, calm & focused. strong people skills
7. computer literate and can effectively use MS
2. Team player
3. excellent problem-solving skills
4. very good knowledge of labor laws and regulations
5. excellent communication skills both written and speaking
6. friendly, calm & focused. strong people skills
7. computer literate and can effectively use MS
Job Details
รายละเอียดงาน
1. responsible for areas of recruiting, employee relations, benefits, events, workers compensation, training & development.
2. ensure that the company HR operational policies & processes are adhered to & continually improved
3. implement corporate policies & procedures on compensation, incentive, bonus & benefits
4.encourages a good standard of staff conduct & behavior & coordinates disciplinary procedures when necessary.
5. lead in the writing, amending and implementation of standards across departments
6. lead in writing, planning and executing generic and department training
7. coordinates performance evaluations as scheduled
2. ensure that the company HR operational policies & processes are adhered to & continually improved
3. implement corporate policies & procedures on compensation, incentive, bonus & benefits
4.encourages a good standard of staff conduct & behavior & coordinates disciplinary procedures when necessary.
5. lead in the writing, amending and implementation of standards across departments
6. lead in writing, planning and executing generic and department training
7. coordinates performance evaluations as scheduled
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Edylin C Caparros (-)
29/1 Piya Place Langsuan Building, Unit 17C, 17th Floor, Soi Langsuan, Ploenchit Road, Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330
เว็บไซต์ : glowhotels.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
29/1 Piya Place Langsuan Building, Unit 17C, 17th Floor, Soi Langsuan, Ploenchit Road, Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330
เว็บไซต์ : glowhotels.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
26.04.2024 |
HR & Training Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
26.04.2024 |
Sales & Marketing Manager (ผู้จัดการฝ่ายขาย) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
26.04.2024 |
Housekeeping Manager [ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
26.04.2024 |
Sales Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
26.04.2024 |
Chief Accountant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 50,001 - 60,000 |