รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.07.2024 | Viewers 2,846
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Previous experience in a similar capacity with city hotel.
- Strong interpersonal and communication skills.
- Strong customer service orientation.
- Ability to work well in high pressure situation.
- Ability to clearly delegate tasks and responsibilities.
- Ability to think strategically, inductively, and creatively.
- Strong interpersonal and communication skills.
- Strong customer service orientation.
- Ability to work well in high pressure situation.
- Ability to clearly delegate tasks and responsibilities.
- Ability to think strategically, inductively, and creatively.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Liaise with different departments for smooth and coordinated work.
- Personally welcome and escort all hotel guests.
- Ensure to interact with the guests & enable the team to understand guest requirements.
- Responsible for maintaining high level of room sales, by up-selling.
- Adhere to the hotel guidelines for all the financial related procedures.
- Adhere to the Standard Operating policies & Procedures.
- Check the grooming and hygiene of the team.
- To be readily available at all times to deal with problems or complaints.
- Deal with the inquiries and complaints of the Guests tactfully and initiate follow-up action.
- Personally welcome and escort all hotel guests.
- Ensure to interact with the guests & enable the team to understand guest requirements.
- Responsible for maintaining high level of room sales, by up-selling.
- Adhere to the hotel guidelines for all the financial related procedures.
- Adhere to the Standard Operating policies & Procedures.
- Check the grooming and hygiene of the team.
- To be readily available at all times to deal with problems or complaints.
- Deal with the inquiries and complaints of the Guests tactfully and initiate follow-up action.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |