ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- เพศชาย/หญิง อายุไม่เกิน 45 ปี
- วุฒิปริญญาตรี ในสาขาการตลาดหรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
- มีประสบการณ์ด้านการตลาด ออนไลน์/ออฟไลน์จะพิจารณาเป็นพิเศษ
- มีทักษะในการช้คอมพิวเตอร์ การใช้งานInternet และ Social Nework
- สามารถคิดวิเคราะห์ วางแผนกงานอย่างเป็นระบบ สามารถรับมือและแกไขปัญห่ได้ดี
- สามารถใช้ภาษาอังกฤษได้เป็นอย่างดร
- สามารถใช้งานโปรแกรม Photoshop, illustrator, ตัดต่อ Videoได้จะพิจารณาเป็นพิเศษ
-
Responsible to manage and assist in Develop, establish and execute short/ long-term marketing plans, marketing support, goals, strategies, direction, and analysis, budget and financial planning, assessment (Product: Golf).
ESSENTIAL DUTIES
?Execute and assist in Develop, establish and execute short/ long-term marketing plans, marketing support, goals, strategies, direction, and analysis, budget and financial planning, assessment (Product: Golf).
?Execute marketing activities & Promotion by coordinating with departments concerned. Consolidate request from each department concerned, gathering detail and be the main contact person who handling the works.
?Assist in reviewing and editing existing promotional materials for marketing effectiveness, cross-selling implications and adherence as brand guidelines
?Assist in determining communication list, distribution channels and set timeline (Both Offline & Online: Inhouse / OFH visibility, Print media, Radio, Direct mail, Flyer)
?Supervise the Distribution of media & advertising materials as per communication plan
?Concept development for Key visual design / Key visual Brief & development
?Execute & monitor annual budgeting & revenue forecasting, P&L.
?Develop and upkeep the corporate mall identity to ensure adherence to corporate brand guidelines.
?Monitor and execute the direct mail and database marketing; develop strategic marketing plan used on focus group.
?Analyse current and potential market/trends. Provides short- and long-term market forecasts and reports by directing market research collection, analysis, and interpretation of market data.
?Provide information to other departments on activities within and outside PATTANA which may be useful when dealing with guests.
?Assist to analyse and evaluate the effectiveness of marketing methods, costs, and results and recommend solutions to improve those methods
- เซอร์วิสชาร์จ
- ยูนิฟอร์ม
- ประกันสังคม
- อาหาร 2 มื้อต่อวัน
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- วันหยุด 6 สัปดาห์ต่อวัน
- พักโรงแรม/วิลล่า แมนชั่น ในราคาพิเศษ
- สิทธิ์พักอพาร์ทเมนท์ราคาพิเศษ
ไม่ข้อมูล
Pattana Sports Resort
99/89 Moo 9, Khaokhunsong, Sriracha, Chonburi 20110, Thailand http://www.pattana.co.th/