รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.04.2024 | Viewers 1,262
Salary : เงินเดือน |
40,001 - 50,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor's degree or relevant experience.
- Thai Nationality is preferable with minimum of 5 years' experience in Human Resources.
- Strong recruiting and demonstrated ability to improve talent acquisition strategies.
- Outstanding communication skills in order to interact with the staff and handle their problems.
- Strong organizational, critical thinking and communications skills.
- Attention to detail and good judgement.
- Thai Nationality is preferable with minimum of 5 years' experience in Human Resources.
- Strong recruiting and demonstrated ability to improve talent acquisition strategies.
- Outstanding communication skills in order to interact with the staff and handle their problems.
- Strong organizational, critical thinking and communications skills.
- Attention to detail and good judgement.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Recruit and Onboard new hires Conduct performance management and provide feedback Manage Payroll and benefits for employees.
- Planning, organizing and controlling the activities of Human Resources including other concerned administration.
- Ensure compliance by Team Members, other departments and sections with policies, procedures, rules and regulations.
- Administer process and paperwork for salary changes.
- Works closely with management and employees to improve work relationships, build morale, and increase productivity and retention.
- Work with the Training Manager to identify training needs for each Department and team member coaching needs.
- Represent the Hotel in professional organizations concerning Human Resources, industrial relations, learning and development.
- Planning, organizing and controlling the activities of Human Resources including other concerned administration.
- Ensure compliance by Team Members, other departments and sections with policies, procedures, rules and regulations.
- Administer process and paperwork for salary changes.
- Works closely with management and employees to improve work relationships, build morale, and increase productivity and retention.
- Work with the Training Manager to identify training needs for each Department and team member coaching needs.
- Represent the Hotel in professional organizations concerning Human Resources, industrial relations, learning and development.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- ประกันกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- ประกันกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources Department (Human Resources Department)
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110
เว็บไซต์ : www.salilhotels.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110
เว็บไซต์ : www.salilhotels.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Front Office Manager (Thonglor 1) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
23.04.2024 |
รับนักศึกษาทุกแผนก (ติด BTS ทองหล่อ, BTS นานา) มีเบี้ยเลี้ยงฝึกงาน จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Senior Sale Manager / Sales Manager (Corporate) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Housekeeping Manager (Sukhumvit 11) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
23.04.2024 |
Executive Housekeeper (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Assistant Human Resouces Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Group Human Resources Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
23.04.2024 |
Commis 1, Commis 2 Thai/Western (Thonglor 1) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
23.04.2024 |
Technician Supervisor / Technician (Thonglor 1) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
23.04.2024 |
Guest Service Supervisor (Sukhumvit 11) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
23.04.2024 |
Duty Manager - Chinese Speaking (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
23.04.2024 |
Duty Manager (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
23.04.2024 |
Night Manager (Sukhumvit 57) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Fairy (GRO) เจ้าหน้าที่ลูกค้าสัมพันธ์ Japanese Speaking พิจารณานักศึกษาจบใหม่ จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
23.04.2024 |
Room Attendant เริ่มงานได้ทันที (Sukhumvit 11) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
22.04.2024 |
Assistant Director of Marketing Communications จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |