×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Marketing Manager at 10600 Chao Phraya Bangkok by Preference

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Qualifications:

Bachelor?s Degree in Business Administration / Marketing.

Experience:

1. At least 3-4 years of relevant experience in Marketing.
2. Proficient in Social media and digital Marketing tools.

Competencies:

1. Confident, planning and good organizational.
2. People development skills. Has innovation, initiative and attention to details.

Attributes:

Outgoing personality and positive work attitude, excellent team player with negotiation skills.

รายละเอียดงาน

The Assistant Marketing Manager performing executing marketing programs to support organizational objectives.

Responsibilities:

1. Manage customer loyalty programme in the respective cluster/ country
2. Assists in preparation, administration and documentation of proposals.
3. Coordinate with HQ marketing team in the execution of marketing strategies and plans at cluster level.
4. Monitor market trends and competitor activities.
5. Update company website and social media tools.
6. Conduct media buys and forge strong relationship with media houses.
7. Maintain promotional materials inventory.
8. Plan and execute A&P programs, property launches and corporate events.
9. Assist in task forces and roll out of new services/products.
10. Confers or consults with Property Heads to plan advertising services and to secure information on meeting customers? expectations.
11. Monitors customer preferences to determine focus of sales & marketing efforts.
12. Implements all advertising and PR plans of the company.
13. Proposes and leads advertising and communication initiatives aimed at promoting the properties, inclusive of all digital and online components.
14. Contribute, with the Sales team, to promote TAL?s brands by implementing regional promotional offers in accordance with strategy and priority.

สวัสดิการ

-

Service Charge

พฤศจิกายน 2019 image
10,000.00 บาท
ตุลาคม 2019
image
10,000.00 บาท
กันยายน 2019
image
10,500.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสถิตย์พงศ์ วิทยานพรัตน์ email telephone

Ascott International Management (Thailand) Ltd.

No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com
ปิดรับสมัครแล้ว