แจ้งวันหยุดเทศกาลสงกรานต์ปี 2567 เว็บไซต์ hoteljob.in.th จะหยุดให้บริการในส่วนของออฟฟิศ ตั้งแต่วันที่ 13 เม.ย. 2567 ถึง 16 เม.ย. 2567
ในส่วนของหน้าเว็บไซต์ให้บริการตามปกติ และเนื่องในเทศกาลสงกรานต์ 2567 เราขออวยพรลูกค้าผู้มีอุปการคุณ และผู้ใช้งานเว็บไซต์ทุกท่าน
" สวัสดีปีใหม่ไทย 2567 ขออวยพรให้ท่านและครอบครัว มีความสุข สุขภาพแข็งแรง ร่ำรวยเงินทอง
ประสบความสำเร็จในหน้าที่การงาน มีแต่สิ่งดีๆ เข้ามาในชีวิตตลอดปีนี้และปีต่อๆ ไป "
×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.04.2024 | Viewers 361
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Samut Prakan
สมุทรปราการ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- วุฒิปริญญาตรีในสาขาที่เกี่ยวข้อง
- การสื่อสารด้วยวาจาและมนุษยสัมพันธ์ที่ดีเยี่ยม
- ความอดทนและทักษะการฟังที่ดี
- มีทักษะดีเยี่ยมใน MS Office และสามารถใช้ซอฟต์แวร์ที่เกี่ยวข้องได้
- มีประสบการณ์อย่างน้อย 5 ปีในสภาพแวดล้อมการบริการลูกค้า, Hote, อุตสาหกรรมหรือเลขานุการ
- ทักษะด้านคอมพิวเตอร์รวมทั้งอีเมล
- สบายใจในการทำงานภายใต้ความกดดันได้
- การบริการลูกค้าที่เป็นเลิศ
- เป็นสมาชิกในทีมที่ดี
- สามารถทำงาน 6 วันต่อสัปดาห์ได้
- จะต้องสามารถใช้ได้ในช่วงสุดสัปดาห์และวันหยุดนักขัตฤกษ์
- เป็นมิตร กระตือรือร้น กระตือรือร้น อบอุ่น และมีบุคลิกที่เข้ากับผู้อื่นได้ง่าย
- มีความยืดหยุ่นและพร้อมที่จะปรับตัวต่อการเปลี่ยนแปลงในสภาพแวดล้อมการทำงานที่ขยายตัว
- มีน้ำใจ อดทน และพร้อมที่จะช่วยเหลือสมาชิกในทีม
Job Details
รายละเอียดงาน
- Promote team spirit and encourage excellence in telephone sales and service performance among all reservations staff. Works one-on-one with reservations agents to improve their sales techniques as well as ensures an ongoing coaching, training, and development of staff.
- Implements monitoring and scoring of agents to achieve luxury quality standards. Gives regular feedback to reservations agents on their sales performance and ways to improve conversion of calls to bookings.
- Ensures the maintenance of accurate reservations records and at the same time ensures that employees are completing all assigned duties as well as following all established hotel / department policies.
- Manage Group Reservations Coordinators and their processes, to ensure adherence to the Sales Contract terms, ensure the highest level of meeting planner and guest satisfaction whilst maximizing room inventory and ADR.
- Complete employee scheduling and payroll and ability to react to changes in phone volume while performing within the departmental budget.
- Maintain employee discipline, conduct employee reviews, conduct monthly departmental meetings and various briefings on policy changes, new promotions and new procedures.
- Responsible for loading and maintaining rates, packages and tracking codes in the Property Management system.
- Responsible for regular monitoring of room categories in the PMS system, to ensure revenue maximization and potential yield management opportunities.
- Effectively control high occupancy and oversold dates to ensure minimal guest - walks- and to maintain hotel profitability.
- Complete data entry required for monthly performance results.
- Maintain awareness of budgetary goals, occupancy and revenue forecasts and react in an immediate manner to changes in market conditions and/or any condition that would otherwise alter the current selling strategies, relative to transient business.
- Must be a good communicator and able to motivate staff in a close-quarters work environment. Ability to create good working relations between reservations sales staff and all hotel departments.
- Requires self-initiative, analytical skills, proficiency in technical areas and customer relations.
- Knowledgeable and proficient in the area of sales and sales techniques.
- Requires good time management, organizational skills and the ability to work well under pressure and manage multiple priorities.
Welfare
สวัสดิการ
ยูนิฟฟอร์ม
อาหาร 2 มื้อ
วันหยุดประเพณี 14 วัน
วันหยุดพักร้อน
Contact
ข้อมูลติดต่อ
คุณธารทิพย์ โวหารา (HR Supervisor)
88/89 Moo 7 Srivaree Rd., Bangchalong,Bang Phli, Samutprakarn 10540 
เว็บไซต์ : thesrivareehotel.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
05.04.2024
Reservation Manager (ผู้จัดการแผนกจองห้องพัก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
Guest Service Attendant [GSA]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
Chief Account
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด