ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
1.To attend morning briefing and to inform management of the major happenings of the operation of the previous and current day.
2.To conduct the daily Rooms Division Meeting during the absence of Director of Operations.
3.To control the day-to-day operation of the Front Office.
4.To maintain close contact with guests to build up good relationships especially with return guests.
5.To ensure that Guest History records are up-dated and accurate.
This position is concerned with managing, motivating and training of the Front Office team member comprising Reception, Concierge, Cashiers, Guest Service Manager, Duty Manager, Operator, and Executive Floor. It also involves in communicating with Reservations, Housekeeping, Security and Engineering Departments to facilitate smooth operation of Front Office. The Front Office Manager reports to the Director of Operations.
1.พนักงานประจำ
2.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.เซอร์วิสชาร์จ
4.มีอาหาร 3 มื้อ/วันทำงาน
5.วันหยุดพักผ่อนประจําปีตามระดับพนักงาน
6.วันหยุดนักขัตฤกษ์
7.ประกันสังคม
8.เครื่องแบบพนักงาน
9.ประกันกลุ่มตามระดับพนักงาน
10.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
ไม่ข้อมูล
Conrad Bangkok Hotel
87/3 ถนนวิทยุ แขวงลุมพินี เขตปทุมวัน กรุงเทพฯ 10330