×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant HR & Training Manager, Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin (หัวหิน)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Bachelor's degree in human resources or a related field.
- 5 years of experience within compensation and benefits and/or payroll management
- MS-Office skills with a focus on Excel and Tiger Soft program experience are a plus.
- Excellent communication and presentation skills
- Excellent organizational and leadership skills

รายละเอียดงาน

- Assists the Human Resources Manager in carrying out the daily activities of the Human Resources Department, including recruitment, managing employee benefits and compensation, HR engagement activities, and employee retention.
- Assists and conducts employee training sessions, employee development programs, and performance management processes.
- Delivering efficient HR services that meet or exceed the needs of employees, as well as enhancing the relationship between employees and the company and thus creating a happy work environment.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ John Kongkalai email telephone

BWH Hotels Asia Office

Unit 5A-2, 5th Floor, Gaysorn Centre, Gaysorn Village, 999 Ploenchit Road Lumpini Phatumwan Bangkok, 10330, Thailand www.bestwestern.com
ปิดรับสมัครแล้ว