×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.11.2024 | Viewers 327
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 60 years old
อายุไม่เกิน 60 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Preference will be given to candidates with Thai nationality.
- Minimum 3-5 years of experience as a hotel General Manager
- Proven track record of success in driving revenue growth, improving guest satisfaction, and managing teams effectively
- Strong financial acumen and budget management experience
- Experience in developing and implementing marketing and sales strategies
- Strong understanding of hotel operations, including front office, housekeeping, food and beverage, and maintenance
- Exceptional customer service orientation
- Excellent communication, interpersonal, and leadership skills
- Proficient in hotel management software and technology
- Knowledge of local regulations and industry trends
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsibilities:

- Develop and implement strategic plans to enhance hotel performance and achieve business objectives.
- Oversee day-to-day hotel operations, including front desk, housekeeping, food and beverage, and maintenance.
- Develop and manage the hotel budget, monitoring revenue, expenses, and profitability.
- Develop and implement sales and marketing strategies to maximize revenue and occupancy.
- Implement cost-effective measures without compromising service quality.
- Foster a culture of outstanding customer service, anticipating and exceeding guest expectations.
- Address and resolve guest concerns in a timely and professional manner.
- Build and maintain relationships with hotel owners.
- Foster a culture of continuous learning, providing resources and opportunities for team's professional growth.
- Ensure adherence to quality standards and brand guidelines.
- Ensure compliance with health, security, and safety standards.
- Maintain knowledge of local competition and general industry trends.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
John Kongkalai (Regional Human Resources Manager)
Unit 5A-2, 5/FL., Gaysorn Place Office Building 999 Ploenchit Rd., Lumpini, Phatumwan Bangkok 10330 Thailand 
เว็บไซต์ : www.bestwestern.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
06.11.2024
Senior Sales Manager (Wholesales & Government), Best Western Nada Don Mueang Airport Hotel (ดอนเมือง)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
06.11.2024
Sales Manager, Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin (Based in Hua Hin)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
06.11.2024
Assistant Sales Manager - Wedding, Best Western Plus Wanda Grand Hotel (แจ้งวัฒนะ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
06.11.2024
Sales Manager - Leisure, Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin (Based in Bangkok)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
06.11.2024
General Manager - SureStay by Best Western Hotel (Bangkok)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด