×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Front Office Manager [ผู้จัดการแผนกต้อนรับ]

Views 1,189
image

เงินเดือน (บาท)

N/A

image

ประสบการณ์

3 ปี

image

อายุ

อายุไม่เกิน 50 ปี

image

สถานที่ทำงาน

ชลบุรี

ปิดรับสมัครแล้ว
ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Knowledge and Experience

? Diploma in Tourism & Hospitality Management
? Minimum 3 years of relevant experience in a similar capacity
? Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
? Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
? Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies
? Strong leadership, interpersonal and training skills
? Good communication and customer contact skills
? Results and service oriented with an eye for details
? Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
? A team player & builder
? A motivator & self-starter
? Well-presented and professionally groomed at all times

รายละเอียดงาน

Front Office Operation
? Participate in daily operations meetings to liaise and coordinate closely with support departments regarding general administration and operations issues

? Check that all Front Office employees report to work punctually and are well groomed before each of their shift

? Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members

? Communicate all log entries by Duty Managers to ensure that all issues and concerns raised are closed with thorough follow up actions

? Ensure the efficient and effective operation of the Front Office and that departmental standards and procedures set out are strictly adhered to

? Liaise with Reservations Department in a high house situation and recommend actions to be taken. Check on closed-out dates to ensure efforts are made to achieve 100% occupancy with the highest yield possible

? Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates

? Liaise with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out

? Analyze market trend, review rooming list and motivate Front Office employees to up-sell rooms with the view of achieving higher yield and increasing revenue

? Coordinate and monitor major group movements for meetings and conferences, and ensure that action plans cover all areas of operations handling

? Makes courtesy calls to VIPS, long stay and corporate guest to obtain feedback and pro-act to handle any lapses in service standards

? Handle all guest correspondences and ensure prompt follow-ups

สวัสดิการ

สวัสดิการ
ค่าบริการ
อาหารฟรีทุกมื้อปฏิบัติงาน
ชุดยูนิฟอร์มพร้อมซักรีด
ประกันกลุ่มอุบัติเหตุ
วันหยุดพักร้อน 8-10 วัน/ปี
วันหยุดนักขัตฤกษณ์ 15 วัน/ปี
โบนัสและการปรับเงินเดือนประจำปี
ตรวจสุขภาพประจำปี
โอกาสเรียนรู้ พัฒนาตนเอง และเติบโตไปกับองค์กร

Service Charge

สิงหาคม 2024 image
9,563.00 บาท
เมษายน 2023
image
10,867.00 บาท
ตุลาคม 2019
image
5,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Krittiya Sinlapasorn (PIN) Email : -
โทรศัพท์ : -

Novotel Marina Sriracha & Koh Si Chang

339 ถนนเจิมจอมพล ตำบลศรีราชา อำเภอศรีราชา จังหวัดชลบุรี 20110 https://novotelsriracha.com/
ปิดรับสมัครแล้ว
ตำแหน่งงานอื่นๆ จาก Novotel Marina Sriracha & Koh Si Chang