×
×
×
×
  • 1
  • 2
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.09.2024 | Viewers 452
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chon Buri
ชลบุรี

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Knowledge and Experience

- Secondary / High school education
- Additional certification(s) from a reputable Hospitality Management school will be an advantage
- Minimum 6 years of Housekeeping experience with 3 years at a management level
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
- High degree of professionalism with sound human resources management and business acumen capabilities

Competencies

- Strong leadership, interpersonal and training skills
- Good communication and customer contact skills
- Results and service oriented with an eye for details
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
- A team player & builder
- A motivator & self-starter
- Well-presented and professionally groomed at all times
Job Details
รายละเอียดงาน
GENERAL MISSION

- To assist the Executive Housekeeper in planning, organizing the overall public area, guestrooms, laundry and linen room operations as well as maintaining established standards according to our hotel.
- To assist the Executive Housekeeper in coordinating the Housekeeping operations on Guestrooms, as well as to maintain high quality standard in accordance to Hotel Standard.
- Directing and supervising the four sections, seeing those job assignments are done on time and guided by set housekeeping rules and regulations.

RESPONSIBILITIES AND MEANS

- To ensure that all employees report for duty punctually wearing the correct uniform and name badge at all times.
- To assist in the building of an efficient team of employees by taking an active interest in their welfare, safety and development.
- Assist in the responsibility of planning and co-ordination functions, has to lead, train, motivate and inspire employees.
- To ensure that all employees provide courteous and professional service at all times.
- To assist in the training of the employees ensuring that they acquire the necessary skills knowledge communication to perform their duties with the maximum efficiency.
- To supervise the employees within the department, ensuring that the correct standards and methods of service are maintained as stated in the Department's Operations Manual.
- To ensure that the Department's Operational Budget is strictly adhered to and that all costs are strictly controlled.
- To ensure that all employees have a complete understanding of and adhere to the Hotel's Employee Rules and Regulations.
- To encourage energy conservation.
- To ensure that all employees have a complete understanding of and adhere to the Hotel's policy relating to Fire, Health and Safety.
- To carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
- Greets and is courteous to all guest and colleagues, uses eye contact and always offers assistance.

Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการ
ค่าบริการ
อาหารฟรีทุกมื้อปฏิบัติงาน
ชุดยูนิฟอร์มพร้อมซักรีด
ประกันกลุ่มอุบัติเหตุ
วันหยุดพักร้อน 8-10 วัน/ปี
วันหยุดนักขัตฤกษณ์ 15 วัน/ปี
โบนัสและการปรับเงินเดือนประจำปี
ตรวจสุขภาพประจำปี
โอกาสเรียนรู้ พัฒนาตนเอง และเติบโตไปกับองค์กร
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Krittiya Sinlapasorn (PIN) (Talent & Culture Supervisor)
339 ถนนเจิมจอมพล ตำบลศรีราชา อำเภอศรีราชา จังหวัดชลบุรี 20110 
เว็บไซต์ : https://novotelsriracha.com/
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
11.09.2024
Handicap(ผู้พิการ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Financial Controller
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Bell Captains [หัวหน้าพนักงานยกกระเป๋า]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
GSA Operator
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Houseman
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Waiter/waitress
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Assistant Housekeeping Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Guest Service Supervisor: Sriracha
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Hostess
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Assistant F&B Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Assistant Learning & Development Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
General Technician
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Bar Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Food and Beverage Manager (ผู้จัดการแผนกอาหารและเครื่องดื่ม)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Room Attendant: Koh Si Chang [พนักงานทำความสะอาดห้องพัก]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Assistant Chief Engineer (ผู้ช่วยหัวหน้าแผนกช่าง)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Cost controller
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
AP Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Human Resource Manager (ผู้จัดการแผนกทรัพยากรบุคคล)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.09.2024
Assistant Bar Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด