×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Front Office Manager

ตำแหน่งนี้สมัครและสัมภาษณ์ทันที
Views 1,742
image เงินเดือน (บาท)
30,001 - 40,000
image ประสบการณ์
3 ปี
image อายุ
อายุไม่เกิน 40 ปี
image สถานที่ทำงาน
กรุงเทพ
เขตดุสิต
ปิดรับสมัครแล้ว
ข้อมูลตำแหน่งงาน
ความต้องการพื้นฐาน
การศึกษา ปริญญาตรี
เพศ ไม่จำกัด
การจ้างงาน full-time
คุณสมบัติผู้สมัคร
- Bachelor in Tourism & Hospitality Management
- Minimum 3 years of relevant experience in a similar capacity
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
- Strong leadership, interpersonal and training skills
- Good communication and customer contact skills
- Results and service oriented with an eye for details
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
- A good team player & builder
- Motivator & self-starter
- Well-presented and professionally groomed at all times
รายละเอียดงาน
- Participate in daily operations meetings to liaise and coordinate closely with support departments regarding general administration and operations issues
- Check that all Front Office employees report to work punctually and are well groomed before each of their shift
- Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members
- Communicate all log entries by Assistant Front Office Manager or Guest Service Supervisor to ensure that all issues and concerns raised are closed with thorough follow up actions
- Ensure the efficient and effective operation of the Front Office and that departmental standards and procedures set out are strictly adhered to
- Liaise with Reservations Department in a high house situation and recommend actions to be taken. Check on closed-out dates to ensure efforts are made to achieve 100% occupancy with the highest yield possible
- Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates
- Liaise with Finance Department to ensure that credit procedures are properly carried out
- Analyze market trend, review rooming list and motivate Front Office employees to up-sell rooms with the view of achieving higher yield and increasing revenue
- Coordinate and monitor major group movements for meetings and conferences, and ensure that action plans cover all areas of operations handling
- Makes courtesy calls to VIPS, long stay and corporate guest to obtain feedback and pro-act to handle any lapses in service standards
- Handle all guest correspondences and ensure prompt follow-ups
- Had background in Pre Opening Team are prefer
สวัสดิการ
-
Service Charge
ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ
สอบถามข้อมูลที่ Edylin C Caparros email telephone Fusion Hotel Group 29/1 Piya Place Langsuan Building, Unit 17C, 17th Floor, Soi Langsuan, Ploenchit Road, Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330 glowhotels.com
ปิดรับสมัครแล้ว