รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.10.2024 | Viewers 538
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
"Minimum 1 or 2 years experience in the same or similar positions
Open and service minded , communication, relationship skills, and well organization
-
Fluent in Thai and English with other languages an advantage
-
Energetic, flexible and willing to grow in the hotel industry"
Open and service minded , communication, relationship skills, and well organization
-
Fluent in Thai and English with other languages an advantage
-
Energetic, flexible and willing to grow in the hotel industry"
Job Details
รายละเอียดงาน
Provide an exceptional interpersonal skills to enhance the service standards throughout the hotel operation
-
Handle guest correspondence and other reports as assigned
-
Maintain in administration and ensure of the cleanliness and tidiness of Front Office and Lobby areas
-
Maintain all information & files in good order to enable you to provide information as requested
-
Handle with guest requires and solving guest feedback and complaint
-
Be responsible for the timely handover, briefing between outgoing/in coming shift/sections
-
Ensure that you have full knowledge of hotel products and facility, promotions, packages, attractive tourist places and standard of procedures
-
Handle guest correspondence and other reports as assigned
-
Maintain in administration and ensure of the cleanliness and tidiness of Front Office and Lobby areas
-
Maintain all information & files in good order to enable you to provide information as requested
-
Handle with guest requires and solving guest feedback and complaint
-
Be responsible for the timely handover, briefing between outgoing/in coming shift/sections
-
Ensure that you have full knowledge of hotel products and facility, promotions, packages, attractive tourist places and standard of procedures
Welfare
สวัสดิการ
วันลาพักร้อนประจำปี
วันหยุดนักขัตฤกษ์
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
โบนัสตามผลประกอบการ
ค่าอาหาร
ค่ากะดึก
ประกันสังคม
ประกันสุขภาพกลุ่ม
ตรวจสุขภาพประจำปี
มรณะสงเคราะห์
เครื่องแบบพนักงาน
ลาวันคล้ายเกิด
วันหยุดนักขัตฤกษ์
กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
โบนัสตามผลประกอบการ
ค่าอาหาร
ค่ากะดึก
ประกันสังคม
ประกันสุขภาพกลุ่ม
ตรวจสุขภาพประจำปี
มรณะสงเคราะห์
เครื่องแบบพนักงาน
ลาวันคล้ายเกิด
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Adchara Seemek (HR)
89 Phapon Yothin Soi3, Phaya Thai, Bangkok 10400
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
89 Phapon Yothin Soi3, Phaya Thai, Bangkok 10400
เว็บไซต์ : -
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
07.10.2024 |
Guest Service Supervisor จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
07.10.2024 |
Administrative Assistant to GM จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
07.10.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |