ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
Knowledge and Experience
? Diploma education
? Minimum 1 years of experience in an office administrative role or 1 year of experience in a similar capacity
? Good reading, writing and oral proficiency in English language
? Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
? Good communication skills
? Service oriented with an eye for details
? Ability to work effectively and contribute in a team
? Self-motivated and energetic
? Well-presented and professionally groomed at all times
Primary Responsibilities
Receiving Administration
? Ensure that all goods received in the Hotel are properly supported by valid hotel purchase orders
? Examine both quality and quantity of goods received in coordination with related
? Department Heads before accepting delivery
? Ensure that goods are promptly moved to Stores or the concerned department once it is received
? Ensure that outgoing goods are properly documented and accounted for
? Closely monitor with the Purchasing Officer all pending or partial deliveries
? To be responsible for recording and distributing reports as required
Other Responsibilities
? Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
? Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
? Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
? Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
สวัสดิการ
ค่าบริการ
อาหารฟรีทุกมื้อปฏิบัติงาน
ชุดยูนิฟอร์มพร้อมซักรีด
ประกันกลุ่มอุบัติเหตุ
วันหยุดพักร้อน 8-10 วัน/ปี
วันหยุดนักขัตฤกษณ์ 15 วัน/ปี
โบนัสและการปรับเงินเดือนประจำปี
ตรวจสุขภาพประจำปี
โอกาสเรียนรู้ พัฒนาตนเอง และเติบโตไปกับองค์กร
Novotel Marina Sriracha & Koh Si Chang
339 ถนนเจิมจอมพล ตำบลศรีราชา อำเภอศรีราชา จังหวัดชลบุรี 20110 https://novotelsriracha.com/