×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.10.2024 | Viewers 182
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Phangnga
พังงา

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai National Only, Male/Female with a few years of experiences in Hotel/Tourism/ Hospitality
industries.
- Young talented with Guest Service background is a plus.
- Skillful in project planning/ tasks and able to prioritize projects/ tasks.
- Have good supervisory skills to lead and motivate a team of full-time and part time employees.
- Good interpersonal ability, friendly, caring and dedicated individual.
- Excellent English communication skill.
- Customer and team oriented.
- Polite and helpful manner when dealing with guest.
- Proficient in general computer knowledge, result oriented, self-manage and decisive.
- Positive attitude, strong service mind and open-minded with energetics person.
- Being able to work on flexible hours/shift as necessary.
- Team work with high standard of work and attention to details, interpersonal communication skills and should be totally customer centric
- Be able to assign task with clear message
- Listening to others and awareness to raise issue to Resident Master, and also being able to decide on behalf of Resident Master
- Beyond guest expectation attitude
- PMS / POS / Purchas plus / My HR / Rep up
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manage and make a decision at the site in the absence of Resident Master.
- Can do some aspect or part of Resident Master's works.
- Ensure all daily checklists are completed.
- Support Resident Master to verify check list/create & add some when necessary.
- Monitor the checklist completion throughout the shift.
- Ensure all reviews are addressed and make an initiative from them.
- All reviews must be responsed.
- All issues are addressed in response following the standard of review responsed.
- All complaints must be investigated and discussed about the solution with Super RM (or on behalf of Resident Master).
- To ensure and oversee that the Guest Service Agent shift procedures/duties are completed on time and are procedurally correct.
- Inspection score(service) is not lower than 80%.
- Behavior score is not lower than 80%.
- SOP score is not lower than 80%.
- Daily raise PR (for non-masket list items). Ensure the kitchen task follow a daily checking of stock quality and quantity.
- Support Guest Service Agent and team to prepare and cooking, verify stock count.
- Be a supporter to the team on behalf of Resident Master.
- Able to be assigned to all Resident Master tasks in absent of Resident Master.
- Keep communication with Parent Resident Master closed during the absent of Resident Master.
- Able to make a decision on behalf of Resident Master with Parent Resident Master support in some cases.
- Be a role model to the staff and the shadow of Resident Master.
- Always show professionalism toward guests and staffs.
- Encourage and create supportive atmosphere in the team.
- Make sure all administrative work is completed
- Complete revenue report on behalf of Resident Master when needed.
- PR, goods delivery is done on time with support of Parent Resident Master.
-Any related to HR must be done correctly.
- Daily verify all invoice document.
- Receiving product and verify.
- Support property for Cleaning of the public space.
Welfare
สวัสดิการ
- 2 Days Off/week (วันหยุด 2 วัน/สัปดาห์)
- Service Charge (ค่าบริการ)
- Incentive (เบี้ยขยัน)
- Meal Allowance (ค่าอาหาร)
- Social Security (ประกันสังคม)
- Medical Allowance (ค่ารักษาพยาบาล)
- Provident Fund (กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ)
- Public Holiday/Annual Leave (วันหยุดนักขัตฤกษ์และวันลาพักร้อน)
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources Department (Human Resources Department)
21 Soi Punnawithi 12, Bang Chak, Phra Khanong, Bangkok 10260  
เว็บไซต์ : www.kokoglobalhospitality.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
10.10.2024
[Ruamchitt Plaza Hotel] Housekeeping แม่บ้านทำความสะอาดห้อง
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.10.2024
[LiveZen S26] เปิดรับสมัคร Engineer ช่างทั่วไป
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.10.2024
[Kokotel Khao Lak Hillscape] เปิดรับสมัคร Engineer ช่างทั่วไป
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.10.2024
ด่วน!!! [Ruamchitt Plaza Hotel] Cook (Commis l)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.10.2024
[Kokotel Khao Lak Hillscape] Housekeeper พนักงานทำความสะอาด
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.10.2024
[Kokotel Khao Lak Hillscape] Guest Service Multi Tasking Agent
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.10.2024
[Kokotel Khao Lak Hillscape] Assistant Resident Master [Guest Service Supervisor]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
10.10.2024
[Kokotel Khao Lak Hillscape] Resident Master
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
10.10.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน (Internship Housekeeping)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
10.10.2024
Sales Executive [Phuket Base]
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
10.10.2024
Resident Master / Senior Assistant Resident Master [Many Areas]
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
10.10.2024
[Internship] - Operations (Kokotel Bangkok HQ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
10.10.2024
[Headquarters] Payroll Specialist [Part-time]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
10.10.2024
[Kokotel Khao Lak Lighthouse] FB Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
10.10.2024
[Headquarters] Sales Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
10.10.2024
[Headquarters] Account Payable Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
10.10.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน (Internship Housekeeping) - [Krabi Base]
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
10.10.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน (Internship Housekeeping) - [Phuket Base]
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
10.10.2024
นักศึกษาฝึกงาน แผนกต้อนรับ (Internship Guest Service Agent)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
10.10.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว (Intern Cook) / [Phuket]
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
10.10.2024
[Royal Pavilion Hua Hin Hotel] ด่วน!! เปิดรับสมัคร Sales Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
10.10.2024
[Kokotel Bangkok Surawong] - [Temporary 3 Months] Accounting and Administration Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
10.10.2024
ด่วน!!! [Ruamchitt Plaza Hotel] Senior Cook (Chef de Partie)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
10.10.2024
[Royal Pavilion Hua Hin Hotel] ด่วน!! เปิดรับสมัคร Guest Service Agent - พนักงานต้อนรับส่วนหน้า
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
10.10.2024
[Headquarters] Hotel Pre-Opening Team
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
10.10.2024
Parent Resident Master (Area Manager)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000
register
10.10.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว (Intern Cook) - [Phuket Base]
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
10.10.2024
[Kokotel Pattaya South Beach] - [Temporary 3 Months] Accounting and Administration Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
10.10.2024
[At Rice Resort] Resident Master (ผู้จัดการโรงแรม)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
10.10.2024
[Kokotel Pattaya North Beach] Assistant Resident Master [Guest Service Supervisor]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด