×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Resident Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Qualifications
? Minimum 2 years of experience as a Hotel Manager, Resident Manager, Executive Assistant Manager, or other senior leadership roles with strong experience in the Rooms department.
? Good people leadership skills will ensure that the preferred candidate can manage a small multi-skilled team in a boutique hotel with 60% of room nights sold to medium/long-term residents.
? We encourage applicants with a passion for customer service and a strong record of operational experience to apply. While e-commerce, marketing, and distribution skills are welcome, we are willing to teach these important skills to the right applicant.
? Fluent in English and Thai.

รายละเอียดงาน

รายละเอียดงาน
To oversee, manage, monitor, follow up the high quality and standard of hospitality to meet customer experiences.
- Take full accountability to drive operational strategy, plans and process through people capability, and to reasonable and polite respond to customer- s complaints
- Develop and coach the team- s behavior in accordance with hotel standard, SHA etc. to ensure high quality of operational process be always maintained.
- Responsible in operation (Front Office, Food & Beverage, Housekeeping, Engineering)
- Immediately solve and minimize customer complaints.
- Actively manages financial statement, reviews, and critiques performance in a timely fashion. Teaches the process to all members of the management team.
- Assesses and reviews the job performance of subordinates and maintains personnel records of assigned employees.
- Fully utilizes and follows through a guest comment pr Complete necessary reports on weekly basis

สวัสดิการ

1. โบนัสประจำปี(ขึ้นอยู่กับผลประกอบการ) / Yearly Bonus
2. ปรับเงินเดือนประจำปี / Annual salary Increment
3. อาหารพนักงาน / Staff Canteen
4. ประกันสังคม / Social Security
5. วันหยุดประจำสัปดาห์ / Day off 8 Days
6. หยุดพักร้อน / Annual Vacation
7. วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holiday
8. ยูนิฟอร์ม / Uniform
9. ประกันภัยกลุ่ม / Group insurance
10. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ / Provident Fund

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสริตา นิลมาลี email telephone

The Grand Fourwings Convention Hotel

333 ถนนศรีนครินทร์ แขวงหัวหมาก เขตบางกะปิ กรุงเทพมหานคร 10240 www.grandfourwings.com
ปิดรับสมัครแล้ว