รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.10.2024 | Viewers 190
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Communication: Intermidiate in English
Communication, other 3rd language would be
advantage
- Computer Office: Property Management Program
(PMS), Open Office, Microsoft Office, and other
would be advantage
- Good attitude
- Pleasant personality
- Service minded
- Experience 2-3 Years
How to apply :
Send your Resume or CV to
HR Tinidee Trendy Bangkok Khaosan.
Email : [email protected]
Tell : 098-947-4212
Communication, other 3rd language would be
advantage
- Computer Office: Property Management Program
(PMS), Open Office, Microsoft Office, and other
would be advantage
- Good attitude
- Pleasant personality
- Service minded
- Experience 2-3 Years
How to apply :
Send your Resume or CV to
HR Tinidee Trendy Bangkok Khaosan.
Email : [email protected]
Tell : 098-947-4212
Job Details
รายละเอียดงาน
- Act as a main resource for reservation agents
needing assistance or about achieving customer
satisfaction.
- Ensure the reservation department and Front
Office staff are constantly aware of
availability states open, on request, closed
dates, high demand dates, etc.
- Respond to all guest reservation requests and
execute prompt, courteous, and accurate guest
service at all times.
- Fully knowledgeable about hotel guest rooms,
rates, promotions, amenities, programs, hotel
facilities, and services.
- Answer guest inquiries about hotel services,
registration of guests, shopping, dining,
entertainment travel directions, etc.
- Manage systems that are set up within the
reservations department to ensure accurate
handling and monitoring of phone calls.
- Assists and prepares in groups pre-arrival
process and also prepares group rooming lists.
- Maintains a clean and organized work area.
Attends all scheduled meetings as required with
HOD- s or Sales team.
- Create and manage rates and packages configured
on the Hotel software.
- Track all reservations picked up from all Online
channels like hotel websites, OTA, GDS, another
third party, etc.
- If there are failed reservations update the
Hotel software and then process those
reservations manually.
needing assistance or about achieving customer
satisfaction.
- Ensure the reservation department and Front
Office staff are constantly aware of
availability states open, on request, closed
dates, high demand dates, etc.
- Respond to all guest reservation requests and
execute prompt, courteous, and accurate guest
service at all times.
- Fully knowledgeable about hotel guest rooms,
rates, promotions, amenities, programs, hotel
facilities, and services.
- Answer guest inquiries about hotel services,
registration of guests, shopping, dining,
entertainment travel directions, etc.
- Manage systems that are set up within the
reservations department to ensure accurate
handling and monitoring of phone calls.
- Assists and prepares in groups pre-arrival
process and also prepares group rooming lists.
- Maintains a clean and organized work area.
Attends all scheduled meetings as required with
HOD- s or Sales team.
- Create and manage rates and packages configured
on the Hotel software.
- Track all reservations picked up from all Online
channels like hotel websites, OTA, GDS, another
third party, etc.
- If there are failed reservations update the
Hotel software and then process those
reservations manually.
Welfare
สวัสดิการ
- Salary.
- Service Charge
- Annual bonus (based on company performance)
- Annual salary adjustment (based on company
performance)
- Social Security
- Health Insurance
- Life Insurance
- Provident Fund
- MBK Group Cooperative
- Canteen
- Uniform
- Locker
- Work 9 hour / day (Not including 1 hour break
time)
- Day off 2 day / week
- Vacation Leave
- Public Holidays
- Rooms in hotel chains MBK Group at special
prices.
- Service Charge
- Annual bonus (based on company performance)
- Annual salary adjustment (based on company
performance)
- Social Security
- Health Insurance
- Life Insurance
- Provident Fund
- MBK Group Cooperative
- Canteen
- Uniform
- Locker
- Work 9 hour / day (Not including 1 hour break
time)
- Day off 2 day / week
- Vacation Leave
- Public Holidays
- Rooms in hotel chains MBK Group at special
prices.
Contact
ข้อมูลติดต่อ
ธนภณ เกียรติกุล (Human Resources)
444 อาคาร เอ็ม บี เค เซ็นเตอร์ ถนนพญาไท แขวงวังใหม่ เขตปทุมวัน กทม. 10330
เว็บไซต์ : www.pprincess.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
444 อาคาร เอ็ม บี เค เซ็นเตอร์ ถนนพญาไท แขวงวังใหม่ เขตปทุมวัน กทม. 10330
เว็บไซต์ : www.pprincess.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :
(สำหรับสมัครงานเท่านั้น)
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
11.10.2024 |
Sous Chef [MIX] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Reservation Supervisor [Tinidee Trendy Bangkok Khaosan] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Secretary to Hotel Manager [Tinidee Trendy Bangkok Khaosan] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Reservation Officer [Tinidee Trendy Bangkok Khaosan] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
11.10.2024 |
Security Officer [Tinidee Trendy Bangkok Khaosan] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
11.10.2024 |
Bell Boy (Temp.) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Pastry Demi Chef [Saruda] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.10.2024 |
Pastry Commis III [Saruda] จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |