×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Cluster Revenue Manager (Get 4 Hotels Service Charge)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Key Responsibilities
1. Pricing & Inventory Strategy
- Set dynamic pricing, stay restrictions, and inventory allocation across all segments (transient, group, corporate, leisure).
- Adjust strategies for seasonal demand, events, and market shifts (e.g., Bangkok conventions vs. Pattaya holidays).

2. Market & Competitor Analysis
- Monitor competitor pricing, demand generators, and market trends in Bangkok/Pattaya.
- Utilize data (STR reports, market analytics, PMS) to identify revenue opportunities.

3. Distribution Optimization:
- Maximize direct revenue (brand website, loyalty) while managing OTA/wholesaler partnerships.
- Ensure channel parity and minimize cost of sale.

4. Forecasting & Reporting:
- Lead rolling 365-day forecasts for all properties.
- Deliver weekly/monthly performance reports to GMs and ownership.

5. Cross-Property Collaboration:
- Train sales/ reservations teams on revenue best practices.
- Align with Marketing for promotions and E-commerce for digital strategy.

6. Technology & Systems:
- Optimize RMS, CRS, PMS, and BI tools (e.g.Siteminder, Shiji, Hoteltimes,etc.).
- Audit data integrity across systems.

Qualifications
- Experience:3+ years in hotel revenue management, including multi-property/cluster roles. Asia/Thailand market experience preferred.
- Skills:
- Mastery of pricing, forecasting, and distribution (OTA).
- Advanced Excel, BI tools, PMS/CRS ,RMS, and channel managers.
- Fluency in English (Thai language a plus).
- Mindset:
- Data-driven decision-maker with commercial agility.
- Collaborative leader who thrives in a multi-cultural environment.

รายละเอียดงาน

สถานที่ปฏิบัติงาน โรงแรมเดอะ คอนทิเน้นท์ กรุงเทพฯ

ผู้ที่สนใจสามารถส่งประวัติมาได้ที่
Email : [email protected]
Line ID : @932vptfp : มี@ข้างหน้า https://lin.ee/7KDvX7N
Tel : 02-686-7020
กรอกใบสมัครออนไลน์ : shorturl.asia/svlGi

ขออนุญาตติดต่อกลับเฉพาะผู้ที่ผ่านการพิจารณาเบื้องต้น (งดรับ Walk-in ชั่วคราวค่ะ)

สวัสดิการ

- เงินเดือน
- ค่าบริการ 4 โรงแรม โรงแรมละ100% ต่อเดือน (Service Charge)
- อาหารสำหรับพนักงาน
- ชุดยูนิฟอร์มและบริการซักรีดสำหรับปฏิบัติงานในแผนก Operation
- ประกันสุขภาพกลุ่ม บริษัท ไทยประกันชีวิต
- การดูแลประกันสังคม


ระยะเวลาการทำงานและวันหยุด
- แผนกOperation และ แผนกOffice -
การทำงานวันละ 10 ชั่วโมง รวมเวลาพัก
วันหยุดประจำเดือน
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ประจำปี
- วันหยุดพักร้อน
- Birthday Leave


สถานที่ปฏิบัติงาน
The Continent Hotel Bangkok
โรงแรม เดอะ คอนทิเน้นท์ กรุงเทพฯ
เลขที่ 413 ริมถนนใหญ่ ระหว่างซ.สุขุวิท21และ23 ถ.สุขุมวิท
MRT สุขุมวิท ทางออก2
BTS อโศก ทางออก6
แผนที่ : https://maps.app.goo.gl/6uCQPHS4FCjFADwe9

Service Charge

กันยายน 2023 image
11,466.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Chanakan (K.เชอรี่) email telephone

Chaperone Hotels Group

(Head Quarter) The Continent Hotel Bangkok 413 Sukhumvit Road, Klongtoey Nua, Wattana, Bangkok 10110 (สำนักงานใหญ่) โรงแรม เดอะ คอนทิเน้นท์ กรุงเทพฯ 413 ถ.สุขุมวิท แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนากรุงเทพฯ 10110 www.facebook.com/hr.continenthotel.1/
ปิดรับสมัครแล้ว