×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Front Office Manager (GO! Hotel ศรีราชา)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Requirements:

- Bachelor?s degree in Hotel Management or any related
- Prior experience in hotel front office operations is a must
- Be able to work shifts, weekends, and public holidays
- Previous experience in a Front Office management role
- Good command of English both spoken and written
- Work location at GO! Hotel ศรีราชา จ.ชลบุรี

รายละเอียดงาน

Roles and Responsibilities:

- Oversee in all matters relating to the day-to-day operations of Front Office operations
- Handling all guest complaints, as well as internal customer complaints and enquiries in a courteous and efficient manner
- Ensure to maintain the highest level of quality in both service and product including the design of training plans for all Front Office/GSA team members
- Ensure all Standard Operating Procedures are being adhered to and continue to capture best current practice in relating to front office and service operations
- Ensuring the team has the most up to date knowledge of the property

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ K.Sanicha email telephone

Central Pattana PCL

- GO Hotel บ่อวิน - GO Hotel บ้างฉาง - GO Hotel ชลบุรี - GO Hotel ศรีราชา - Upcoming GO Hotel ลาดกระบัง/สุวรรณภูมิ https://letzzzgo.co/
ปิดรับสมัครแล้ว