×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ) - Jono Bangkok Asoke

Posted on : May 20, 2025 Views : 370
image

เงินเดือน (บาท)

40,001 - 50,000

image

ประสบการณ์

4 ปี

image

อายุ

อายุไม่เกิน 40 ปี

image

สถานที่ทำงาน

กรุงเทพ

สุขุมวิท

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1.Bachelo's degree or higher in Hospitality Management, Hotel Management, or a related field.

2.Minimum 5 years of experience in hospitality or guest services, preferably in mixed-use properties, luxury condominiums.

3.Proven experience in team management and serving as a service trainer.

4. Ability to design training courses and develop training materials independently.

5.Strong skills in service quality audits and improvement planning.

6.Excellent personal presentation, passion for service, leadership qualities, and strong problem-solving abilities.

7. Excellent communication skills in English, both spoken and written.

8.Proficient in MS Office and familiar with training systems or service quality audit tools.

รายละเอียดงาน

1. Report to Senior Vice President - Hotel and Property Operations, Boutique Corporation Public Company Limited.

2. Co-ordinate and assist as required with Boutique Corporation team, including Business Development, Accounting, Revenue Management, Marketing and Sales

3. Assist Boutique Corporation in sourcing all staff for Train and work with RM to ensure RM understands and implements Jono Brand standards and SOPs as per Jono brand book and SOP file.

4. Ensure that Critical Path document is prepared and subsequently work with RM to implement in order to achieve a successful opening, on time.

5. Assist Boutique Corporation team with setting the pre-opening budget

6. Assist RM and Boutique Corporation team to set-up systems and review procedures conforming to Jono brand standards, including training of staff in all areas.

7. Work with RM and Boutique Corporation team to ensure that sales initiatives are initiated and followed-up, so that property opens with adequate business on the books in order to reach budgeted occupancy and ADR for 2023 budget.

สวัสดิการ

1. Service Charge

2. Social Security

3. Group Insurance (OPD/IPD)

4. Dental Insurance

5. Public Holiday & Vacations

6. As per policy

Service Charge

กันยายน 2024 image
16,080.00 บาท
สิงหาคม 2024
image
16,830.00 บาท
พฤษภาคม 2024
image
13,990.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Human Resource Department email telephone

Oakwood Residence Sukhumvit 24

15 Sukhumvit, Soi 24, Sukhumvit, Bangkok, Thailand, 10110 https://www.oakwood.com/thailand/bangkok/residence-sukhumvit24-bangkok