ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
Reservation Officer - Grande Centre Point Surawong
Grande Centre Point Hotels
สถานที่ทำงาน : กรุงเทพ
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Minimum 1-2 years of experience in hotel reservations or front office operations.
- Experience in a cluster or multi-property reservation team is an advantage.
- Strong telephone etiquette and email-writing skills.
- Ability to handle guest inquiries and complaints politely and professionally.
- Experience working with corporate, OTAs, Agents bookings and group reservations.
- Proficient in using PMS such as Comanche Program.
Handling Reservations: Managing all aspects of room bookings, including inquiries, confirmations, and cancellations, via phone, email, or online platforms.
Providing Information: Providing accurate details about room types, rates, packages, availability, and hotel amenities.
Customer Service: Assisting guests with their reservation needs, addressing inquiries, resolving issues, and ensuring a positive booking experience.
Coordination: Working with other hotel departments, such as front desk & accounting.
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Salil Hospitality
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com