ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
Strong understanding of e-commerce principles, online sales strategies, and digital marketing techniques.
Proficiency in SEO, SEM, social media marketing, email marketing, and other digital marketing channels.
Pre-Opening Planning:
Develop and implement the pre-opening digital strategy, including setting up online booking systems, creating website content, and establishing an online presence.
E-commerce Management:
Oversee all aspects of the hotel's online presence, including the website, online travel agents (OTAs), and other digital channels.
Digital Marketing:
Execute digital marketing campaigns to drive traffic to the hotel's website and booking channels, utilizing strategies like SEO, SEM, social media marketi
Attractive Salary / ฐานเงินเดือนที่ดึงดูด
International Brand / เป็นโรงแรมฯแบรนด์ระดับสากล
5 Day working week / ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์
Birthday Leave / วันหยุดในวันเกิด
Public Holidays วันหยุดนักขัตฤกษ์
Guarantee Service charge / การันตีเงินค่าบริการ
Uniform / ชุดยูนิฟอร์มพร้อมซักรีด
Staff Meals / อาหารที่แคนทีน
Opportunity to grow through Accor Globally / โอกาสในการเติบโตในเครือโรงแรม แอคคอร์
ไม่ข้อมูล
Grand Mercure Krabi Ao Nang
9/9 Moo2, Ao Nang, Muang Krabi, Krabi 80180