15,001 - 20,000
0 ปี
อายุไม่เกิน 35 ปี
กรุงเทพ
สุขุมวิท
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Excellent communication skills in English and Japanese
- Strong passion for guest service and cultural awareness
- Pleasant personality with a proactive and positive attitude
- Hotel or customer service experience is an advantage
- New graduates with strong language skills are welcome!
- Flexible to work shifts, weekends, and holidays
- Welcome and assist Chinese guests with professionalism and genuine care
- Provide personalized service and handle guest inquiries or requests efficiently
- Support check-in/check-out processes and VIP arrangements
- Coordinate with all departments to ensure smooth guest experiences
- Encourage guests to share their experiences through online reviews and feedback platforms
- Prepare daily guest relations reports and summarize guest feedback for management
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Salil Hospitality
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com