ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
-Bachelors Degree in Hotel Management, Hospitality, Business Administration, or related field.
- Minimum 3 years experience in hotel operations, with at least 2 years in a management or supervisory role.
-Strong leadership, communication, and problem-solving skills..
- Proven track record in guest relations and operational excellence.
-Proficiency in English and Thai; Chinese languages are a plus.
-Flexible schedule, including weekends and holidays
-Familiar with PMS systems and OTA management tools.
Join our dynamic team
-Supervise and lead the hotel team
-Oversee daily hotel operation (front office ,house keeping and maintenance)
-Ensure the highest levels of guest satisfaction and monitor review and guest feedback ensuring continuous improvement.
-Develop and train staff to maintain professional standard and deliver outstanding customer service.
- Handle staff scheduling, performance evaluations, and team development.
-Implement marketing and sales strategies to increase occupancy and brand visibility
สวัสดิการ /Staff Benefits
เซอร์วิสชาร์จ /Service Charge
วันหยุดประจำสัปดาห์/ Day off
วันหยุดนักขัตฤกษ์/ Public Holidays
วันหยุดพักผ่อนประจำปี/ Vaction Leave
เงินรางวัลชื่นชมจากลูกค้า / Guest Review rewards
ประกันสังคม/ Social Security Fund
ยูนิฟอร์ม/ Uniform
ค่าอาหาร/Meal allowance
งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี /Staff Party
การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
ไม่ข้อมูล
HOTEL PAPA GROUP
16 ถนนอรุณอมรินทร์ แขวงอรุณอมรินทร์ บางกอกน้อย กรุงเทพมหานคร (สำนักงานใหญ่)